Forgalomba álltak az első új, modern dízel autóbuszok
2027-ig a BKK megrendelésére több mint háromszáz új busz érkezik a fővárosba, amik közül az első huszonöt csuklós dízel busszal a 8E és 133E vonalakon lehet utazni.
2027-ig a BKK megrendelésére több mint háromszáz új busz érkezik a fővárosba, amik közül az első huszonöt csuklós dízel busszal a 8E és 133E vonalakon lehet utazni.
A Szarvas csárda téren folytatódott a fővárosi csomópontok utastájékoztatásának megújítása.
A hidrogénhajtású elektromos minibuszok az olasz gyártó korábbi e-buszai helyére érkeznek.
Élettartamuk során – a gyártást is figyelembe véve – az MVG által üzemeltetett száz elektromos busz potenciálisan és hozzávetőlegesen 60 ezer tonna szén-dioxid-kibocsátástól kíméli meg a környezetet.
A város legikonikusabb látványosságait összekötő N4-es nagyjából 45 perc alatt teszi meg a Városliget és a Zugligeti Libegő közötti utat.
Tavaly júniushoz viszonyítva négy százalékkal, 2023 júniusához képest pedig egy százalékkal közlekedtek pontosabban a vonatok. Több jelentős haváriahelyzet azonban végül az egész hónap menetrendszerűségére negatív hatással bírt.
A régió nyári utazási szezonjára időzített indulással a Flix már az ötödik kontinensen folytatja hosszú távú, nyereséges globális növekedési stratégiáját, és a piac lehetőségeibe vetett erős bizalommal terjeszkedik tovább az ázsiai-csendes-óceáni térségben.
A fővárosba érkező 142 modern, dízel Mercedes-autóbusz első példányaival július 31-étől lehet utazni a belvárost Újpalotával és a budai városrészekkel, például Budafokkal, Nagytéténnyel vagy Gazdagréttel összekötő 8E és 133E vonalakon.
Az Óperencián túl is a zéró helyi emissziójú járműflották kialakítását tűzték a zöld átállás juharleveles zászlajára.
A haváriaközpont rendelte így, szerencsére csak 27 kilométert kellett főnie az utasoknak a jócskán negyven fok feletti hőmérsékletű utastérben.
A Bécsi út/Vörösvári út végállomás és a Szentlélek tér között pótlóbusz jár, ami mellett a Vörösvári úton közlekedő 137-es, 218-as és 237-es autóbuszok is igénybe vehetők.
De az IK630-as csak egy apró – bár annál fontosabb – szelete a júliusi, budapesti nosztalgia felhozatalnak.
Már gyártják a Sárga-tenger partján fekvő Csingtaóban azokat a szóló- és csuklós e-buszokat, amelyek a tervek szerint 2026 tavaszától folyamatosan állnak majd forgalomba Budapesten.
Az intermodális csomópont megépítéséről még tavasszal határozott a kormány, van rá forrás is, a projekt egy–két év elteltével valósulhat meg.
Az előttünk álló hétvége kiemelkedő programját elsősorban a vasúthoz és az autóbuszokhoz az átlagosnál intenzívebben kötődőknek állították össze. Fókuszban a MÁV M62-es sorozat, egyúttal tömeges, főleg német és cseh vasútbaráti jelenlétre lehet számítani. A napijegy 4990 forint!