Flórián tér: haladnak az északi híd bontási munkái és a szerkezeti vizsgálatok
A kivitelező szakemberei mindössze néhány nap alatt eltávolították az aszfalt pályaszerkezet rétegeit és elbontották a hídpálya szigetelését.
A kivitelező szakemberei mindössze néhány nap alatt eltávolították az aszfalt pályaszerkezet rétegeit és elbontották a hídpálya szigetelését.
A Tavasz utcából nem lehet egyenesen a Flórián téri felszíni csomópont felé továbbhaladni, ebbe az irányba csak az építési forgalom, a BKK járatai, valamint a kerékpárral közlekedők hajthatnak át.
Látványos munkavégzéssel lépett második ütemébe a felüljárók felújítása: az északi hídon elindultak a marási és bontási munkák. Ezt követően részletes állapotfelmérés készül majd a híd pályalemezéről.
November 15-én 16 órától elindulhat a közúti forgalom a megújult déli hídon Pest irányába a Flórián térnél, mivel a felüljáró megkapta az ideiglenes forgalomba helyezéshez szükséges hatósági engedélyt.
Az M1-es, M7-es és M8-as autópályákat összekapcsolni hivatott M200-as nyomvonaltervén a vasúti teherszállítási folyosóval is számolnak a vármegyében. A helyiek egy részének azonban nem tetszik a vasútépítés ötlete.
Az első Crolibertas-kapukat a Zágrábot Eszékkel összekötő A3-as autópálya Popovaca és Novska közötti szakaszán állítják fel.
A tervek szerint 2028 végéig kétszer három sávos új közút, illetve 2035-re új vasútvonal épül a főváros és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között – jelentette be az építési és közlekedési miniszter.
Egy gyors és hatékony, ráadásul az eddigieknél sokkal környezetbarátabb közlekedési módot ötlöttek ki Németországban, ami számos már bevált technológiát ötvöz az újakkal. A tesztpályához azonban még hiányzik a pénz.
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik a placc a közönségtől.
Várhatóan október 31-én kezdődik a Flórián téri felüljáró déli hídjának műszaki átadás-átvétele, majd ideiglenes forgalomba helyezése. A műtárgy északi hídjának lezárása és felújítása ideje alatt továbbra is buszsávok segítik a közösségi közlekedést.
Előfordulhat, hogy akár percekig egyetlen autó sem halad át legdélebbi, legalább 300 milliárd forintból épülő Duna-hidunkon.
Az M43-as autópálya és az ELI-ALPS lézeres kutatóközpont közötti út a tervek szerint 2026 nyarára bővül ki ötmilliárd forintból.
Az augusztusi inflációs adat alapján 2026-ban 4,3 százalékkal drágulnak a díjak, öt vármegyében azonban olcsóbb lesz autópályán közlekedni.
Új fázisába lépett a Flórián téren a déli felüljáró felújítása. A kivitelező speciális hidraulikus szerkezet segítségével megemelte a hídfők előtti első támaszköz szerkezetét, hogy a több mint negyvenéves sarukat újakra, korszerűbbekre cseréljék alatta.
Az építési és közlekedési miniszter sajtótájékoztatón erősítette meg a 800 milliárd forintos beruházás részleteit.