Négy kétszintes villamos motorvonatot vásárolna a ZSSK
A feltételek alapján minden bizonnyal Stadler KISS szerelvények lesznek a befutók.
A feltételek alapján minden bizonnyal Stadler KISS szerelvények lesznek a befutók.
Forgalomból kivont autóbuszok kijelzőit helyezik újra üzembe rajtuk.
A 2024-es évben összesen száznegyvennégy új jármű állt szolgálatba a ČD-nél, az idén jöhetnek a ComfortJetek, amikből Budapestre is juthat.
Az új, 827 négyzetméteres létesítmény tervezési munkálatai megkezdődtek, a kivitelezési munkák 2025 tavaszán kezdődnek, a beruházás teljes megvalósítása egy évig tart.
Röviddel azt követően, hogy a sajtó felkapta a hírt, miszerint a Richard Branson által jegyzett Virgin Group 12 nagy sebességű motorvonat megrendelését tervezi, hogy kikezdje az Eurostar „monopóliumát” a Csatorna-alagútban, kiderült, a Virgin „egyelőre nem vállalja a szolgáltatás elindítását”.
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 10,6 millió eurónyi hitelt nyújt az ukránoknak.
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
A hazai Belkommunmas (BKM) húsz T811 sorozatú, alacsonypadlós járművet szállított le a fehérorosz fővárosba.
A toborzásért 3,2 millió forintnak megfelelő cseh korona jár.
Az 1948-ban alapított, 2020-ban megújított Utasellátó a tavaly nyári szezonban többféle rekordot is megdöntött.
Első ütemben január 2-ától január 11-éig Budaörs és Biatorbágy között zajlott a veszélyes fák kivágása, a bokrok gyérítése. A második ütemben január 12-étől 19-éig Kelenföld és Budaörs között dolgoznak.
A gigaberuházás finanszírozásához egy, a Szovkombankból, a Sberbankból és a VTB bankokból álló szindikátust hoztak létre.
Folyamatosan érkeznek a kínai villamos motorvonatok Európába: a Regiojet újabb, harmadik Siriusát Hamburgban rakták ki, a szerb vasutakra szánt Szokók pedig Velimben próbáznak.
Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.
Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.