Jókora Stadler-villamosflotta állhat forgalomba Kölnben
A német város közlekedési társasága, a KVB százharminckét magaspadlós szerelvényt rendelt a svájci gyártótól, csaknem hétszázmillió euró értékben. Az első villamosokat 2029-ben vehetik át.
A német város közlekedési társasága, a KVB százharminckét magaspadlós szerelvényt rendelt a svájci gyártótól, csaknem hétszázmillió euró értékben. Az első villamosokat 2029-ben vehetik át.
A várhatóan jövő májusig zajló beruházás során korszerűsödik a pálya, kiépül a villamosítás, és új megállókat is létrehoznak.
A várhatóan 2025 végére megvalósuló beruházás célja a jövőbeli karbantartási, átrakodási és tárolási igények kielégítése, elsősorban a terminál közvetlen szomszédságában található fontos megrendelő, az Audi Hungaria számára.
A műszaki mentés idejére csak jelentős korlátozásokkal használható a forgalmas állomás, az esztergomi, szobi és veresegyházi vonalakon késésekre, járatkimaradásokra kell számítani.
A 22Ev típusú, moduláris villamos szerelvényt egy- és kétszintes verzióban is kínálná a cseh gyártó.
A Budapest–Újszász–Szolnok vonalon augusztus 4-étől 17-éig jelentősen változik a vonatok menetrendje pályakarbantartás miatt.
Leszállította a Bozankaya az első három, a belgrádi városvezetéssel aláírt, 25 járműre szóló szerződés keretében gyártott villamost. A kerék futófelületétől a külső- és belső ajtónyitó gombokon át a szedő széncsúszkájáig mindhárom száz százalékig török gyártmány.
A Pesa Mińsk Mazowiecki a 24 leszerződött 152A típusú, első osztályú, termes kocsiból egyelőre az első nyolcat építette át.
Hajnalban újabb Spanyolországban gyártott és összeszerelt villamos gördült be a fővárosba.
Eddigi két évtizedünk során alig valamivel kevesebb, mint 15 ezer oldalon hozzávetőlegesen ötezer téma (cikk); aktuálisan nyolcvan oldalon 35 jelentősebb/hosszabb olvasnivaló. Szemelvények a friss folyóirat tartalmából.
Ismét teljes vonalon, a dél-budai végállomások és a Széll Kálmán tér között közlekednek a 4-es és 6-os villamosok.
A várhatóan 2027 elején lezáródó összeolvadással az Egyesült Államok első igazi, a keleti és a nyugati partokat, valamint az ország belsejét összekapcsoló, transzkontinentális vasúttársaságát hoznák létre.
A Ghibli Kft., a GYSEV Cargo és partnereik által életre hívott járat debreceni ipari ingatlanberuházásokhoz szállított berendezéseket. A tranzitidő körülbelül egy nap.
Az RS Lease Slovakia lízingcég két villamos mozdonyt rendelt meg a Softronictól. A Craiovában megépítendő gépeket a tervek szerint 2026 első felében vehetik át.
A krónikusan veszteséges üzletág lehetséges megszüntetése jelentős létszámleépítéssel is járna: a dolgozók felének felmondanának.