Forgalomba állt a századik e-busz Torontóban
Az Óperencián túl is a zéró helyi emissziójú járműflották kialakítását tűzték a zöld átállás juharleveles zászlajára.
Az Óperencián túl is a zéró helyi emissziójú járműflották kialakítását tűzték a zöld átállás juharleveles zászlajára.
Nyolcezer tiszta és csendes gépkocsival, köztük 1700 kisteherautóval bővült a hazai klímabarát állomány.
A közel fél éven át tartó tesztsorozat során hat különböző városban bizonyíthatott a helyi közösségi közlekedésben az elektromos jármű.
A városi buszcsaládból Németországban már eladtak néhányat. Most megújul a kinézetük és hosszabb kivitelben is elérhetővé válnak.
Az első villamos-akkumulátoros Končar-szerelvény Zágráb és Belovár között pendlizik.
A svájci Sun-Ways évi tizenhat megawattóra energia előállítására képes egysége már termel is az ország nyugati részében, a Neuchâtel-hegységben vezető pályán.
A Volánbusz vonalain véget ért, a fővárosban pedig időszerűvé vált a szóló-, illetve csuklós Credobus Electronellek tesztje.
A Ferrovie della Calabria (FdC) három dízel-elektromos szerelvényt rendelt, így már tizenkét Stadler-vonat szolgálhatja majd az utasokat.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
A programot tavaly februárban indították, egy járműre akár négymillió forintos állami hozzájárulást is kaphatnak a cégek.
Jegyezzük meg: Extended Range Electric Vehicle, azaz EREV. A kiterjesztett hatótávolságú villanyautót átmeneti megoldásnak szánják az üggyel foglalkozók. Mindaddig lesz benne ráció, ameddig nem épül ki teljesen a megfelelő hatótávolságú e-járműveket kiszolgáló töltőinfrastruktúra.
Hat településen húsz e-buszt állít forgalomba idén a közösségi közlekedési szolgáltató. Az első Ikarus 120e Keszthelyre érkezett.
A belga állami busztársaság De Lijn szerint az öt Van Hool üzemeltetése túl drága, ráadásul a műszaki támogatás is gondokkal küzd a gyártó csődjét követően.
Az autóipar komoly átalakulás előtt áll, amelyet az elektromobilitás térnyerése, az Európai Unió szigorú szabályozása és a munkaerőhiány is alakít.
Egy részüket elektromos teherautók is használhatják.