Vác és Diósjenő között január 3-ától újra járnak a vonatok
Visszatér a korábban megszokott alapmenetrend szerinti vonatforgalom.
Visszatér a korábban megszokott alapmenetrend szerinti vonatforgalom.
A 2000. december 22-i búcsúmenet közvetlen előzményeit a kiváló tollú Horváth Ákos az Indóház 2005. decemberi kiadásában megjelent írásával elevenítjük fel.
Bár nagyon sok a „ha”, a kezdeményező magánszektor eltökélt, és megfinanszírozza az előzetes megvalósíthatósági tanulmányt.
A német eredetű kocsik Szlovákiában eredetileg a Yosaria Trains-nél kezdték volna aktív szolgálatukat, de végül a szlovák államvasútnál kötöttek ki.
De, hogy meddig lesz komolyabb számban? A kérdésre nem lehet tudni az egyértelmű választ.
A NOHAB-GM Alapítvány a Facebookon tájékoztatta az ügy támogatóit a svéd acéllovag sorsának alakulásáról.
A spanyolországi központú vasúti árufuvarozó új szállítási szolgáltatásokat indított a két országban.
Az Alto elnevezésű hálózatot körülbelül ezer kilométeresre tervezik, összekapcsolva a keleti nagyvárosokat: Torontót, Ottawát, Montréalt és Québec Cityt.
A lengyel nemzeti vasúttársaság árufuvarozási ágazatának vezérét indoklás nélkül, egyik napról a másikra mentették fel pozíciójából.
A szabolcsi viszonylaton napi három pár elővárosi villamos motorvonatot indít a MÁV.
Példátlan krízist tapasztal az olaszországi és bővebben az európai vasúti áruszállítás a szektor versenyképességét negatívan befolyásoló különféle tényezők együttállása okán.
Zöld átmenettel köszönt be az ingázóvasúton az újév.
A teljes hosszán szinte tokkal-vonóval felújított vasútvonal kínai ETCS vonatbefolyásoló rendszere egyelőre nem szerezte meg a hatósági használatbavételi engedélyt, így marad az eddigi sebességhatár. Reagált a MÁV.
A török Hilal Transszal együttműködve január 14-étől több intermodális szerelvénnyel lehet árut továbbítani a két fontos csomópont viszonylatában.
A Westfalen-Lippe-i közlekedési hatóság NWL hatvanegy Mireo Plus B villamos-akkumulátoros szerelvényt rendelt a Siemenstől.