Bemutatta első Dragonját az Akiem
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
A Balti-tenger partján fekvő városban üzemel az ország negyedik legnagyobb kikötője.
A nyugdíjba vonulók és a fluktuáció miatt csaknem huszonötezer munkavállalóra lesz szüksége a következő öt év során az osztrák szövetségi vasútvállalatnak.
A két évtizeddel ezelőtti indulást felidézve az idei Indóház rendre újraközli a 2005-ben megjelent legjobb írásokat.
A Ferotrafic-TFI dízelmotorvonatai a tervek szerint május 18-án állnak forgalomba az ország első magán-intercityjein Bukarest és Szucsáva, valamint Jászvásár között.
Egy héttel az Astride színre lépését követően újabb, immár a harmadik típusú nagyteljesítményű, korszerű villamos mozdonyt dobta személyszállító vonat élén mélyvízbe a budapesti székhelyű államvasút-társaság: a 193 214 pályaszámú ELL–Siemens Vectront.
A Kontúr Csoport csaknem hárommilliárd forintért készítheti el az RFC 11-es korridor Hegyeshalom–Csorna–Porpác–Szombathely–Zalaszentiván szakaszát érintő korszerűsítésének megvalósíthatósági tanulmányát, továbbá a tervezési és a kapcsolódó feladatokat.
Az elkövetkező hetekben nyújt intellektuális vasúti élményt a magyarnándori Galbács Tamás szabadtéri fotókiállítása a balassagyarmati Korzógalérián.
A háromszázötvennel száguldó vonatok harminc perc alatt teszik majd meg a két nagyváros közötti utat.
A francia nemzeti vasút infrastruktúra-kezelő ágazata, az SNCF Réseau a hazai Saarstahl Raillel kötött egymilliárd eurós megállapodást.
Összességében nőtt a plusz, a MÁV-HÉV és a Volánbusz azonban jól teljesített.
Öt fordulón keresztül oldhatják meg mától a feladatokat a diákok, akiket havonta új kvízekkel vár a vasúttársaság.
Tíz évvel azután lép szolgálatba a 610 105 pályaszámú Transmontana, hogy az árufuvarozó vasútvállalat átvette a Softronictól az első ilyen villamos mozdonyát.
Jócskán összezsugorodik a V-Híd Zrt. mozdonyparkja a veszteséges működés okán: bérelt villamos- és dízelgépeiket visszaadják, a sajátjaik közül pedig többet is leállítanak. A korszerű Traxxok egyes hangok szerint a MÁV-nál köthetnek ki…