Au revoir Fret SNCF, bonjour Hexafret et Technis!
Január elsejével átalakult a francia nemzeti vasút árufuvarozási üzletága: a Hexafret a szállítmányozásért, a Technis pedig a karbantartásért felel ezentúl. Akadnak azonban gondok…
Január elsejével átalakult a francia nemzeti vasút árufuvarozási üzletága: a Hexafret a szállítmányozásért, a Technis pedig a karbantartásért felel ezentúl. Akadnak azonban gondok…
Az erre az esztendőre meghirdetett munkakörök az üzemeltetési szakértelem iránti igényről tanúskodnak.
Január 1-jétől Varga Balázs tölti be a MÁV-Rec Railway Engineering Corporation Kft. vasútüzemi divíziójának vezetői pozícióját. Ebben a feladatkörben Rajzinger Ilonát váltotta, aki tizenkét éven át vezette a divíziót, majd tavaly, december 31-ével nyugdíjba vonult.
A hegyeshalmi fővonalon január 2-ától 11-éig Budaörs és Biatorbágy között a vasúti közlekedésre – elsősorban a felsővezetékre – veszélyes fák kivágását, bokrok gyérítését, valamint a felsővezetékrendszer tervezett időszakos karbantartását (TIK) végzi a vasúttársaság, mert a pálya vonalán több helyütt szükségessé vált az óvintézkedésként végrehajtandó fakivágás és gyérítés.
Mivel panasz érkezett a Green Cargóra, a svéd közlekedési hatóság nyolc rendezőpályaudvaron veszi át az elegyrendeztést a svéd vasúti áruszállítás mintegy négyötödéért felelős társaságtól.
A szerkezetek segítik a tájékozódást, hiszen jelenleg a vonatok csak öt kilométer per órás korlátozással közlekedhetnek a romhalmazon.
Az SNCF Voyageurs új, innovatív tengelygyártó központot nyitott a Párizstól északkeletre fekvő Technicentre Industriel Picardie (TIP) karbantartó egységében.
Az i-Cell fejlesztésével hatékonyabbá válik a vasúttársaság pályakarbantartó és -felújító járműparkjának működtetése.
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Egészen pontosan: a közlekedési szakminisztérium 8,25 millió eurót különített el a készülék „bemutatójának, tesztelésének és jóváhagyásának folytatására és befejezésére”. Az összeget a technológiához köthető számos kezdeményezés egyike, a DAC4EU konzorcium támogatására fordítják, bár az egyelőre nem világos, hogy ezen belül is konkrétan mire.
Idén is nőtt a MÁV-csoport közfeladatot ellátó munkavállalóival szembeni bántalmazások száma: rendszeresen érték szóbeli vagy fizikai atrocitások a munkájukat végző autóbusz-vezetőket, vasúti jegyvizsgálókat, HÉV-járművezetőket, rendészeket.
Az SNCF Voyageurs újabb huszonkettőt rendelt a CAF tízkocsis intercity-motorvonataiból, most a Bordeaux–Marseille vonalra.
Az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió dollárt nyújt a nemzeti vasút Ukrzaliznyicjának.
A húsz porszállító járművet tíz évre veszik bérbe.
A holland nemzeti vasút egy CAF-motorvonattal végzett próbákat.