Megy a kocsi, fut a kocsi: patkó-dobogás. Megy a vonat, fut a vonat: zúgó robogás
Szolgálati közlemény.
Szolgálati közlemény.
Az Európai Beruházási Bank (EIB) számításai szerint megérné 200–250 kilométer/órás tempóval használható vonalakat építeni. Az első Konstancától a magyar határig vezetne.
Pozsonyban, a ZSSK-nál is elkezdődött a személyzet képzése a csehek ComfortJetjeihez.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
Az aláírók között van az Acemil és az RCO is.
Október 16-ával lezárul az egyéves türelmi, felkészülési időszak.
Nem áldásos tevékenység manapság (sem) vasúti árufuvarozó céget vezetni. Most Európa legnagyobbikánál, a DB Cargónál áll a bál.
A magasperonnak köszönhetően könnyebb fel- és leszállni a vonatokra, illetve róluk, de a babakocsikkal, kerekesszékkel közlekedőknek is egyszerűbbé vált az utazás.
A lízingcég ismét tíz villamos- és dízelüzemre is képes Siemens-mozdonyra nyújtotta be igényét.
Újvidék, Szabadka, Kiszács, Topolya, Nagyfény és Naumovićevo felvételi épületének nincs használatbavételi engedélye; a vasúti dolgozóknak és az utasoknak is tilos a belépés.
Két személyvonat találkozott szemből Szádalmás (Jabloňov nad Turňou) közelében hétfőn délelőtt, csaknem százan megsérültek.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
A tűz következtében mintegy hatszáz méteren sérült meg a felsővezeték, jelentős késéseket okozva.
Gondok akadnak egy speciális hajó jóváhagyása kapcsán, ami a tizennyolc kilométeres, Németországot Dániával a Balti-tenger alatt összekapcsolni hivatott, süllyesztett alagút megépítését segítené.
Új életre kelt Diósjenő állomás egykori restije: turisztikai és információs látogatóközponttá vált, széles szórakoztató- és kulturális kínálattal.