Levonultak a Búvárok is
A PKP Cargo két 753-asa az 5-ös vonalon pendlizett az 1-es vonali vágányzár alatt.
A PKP Cargo két 753-asa az 5-ös vonalon pendlizett az 1-es vonali vágányzár alatt.
Ma hajnalban – némi kivétellel – ismét mennyiségi korlátozás nélkül elindultak a vonatok hazánk egyik legfontosabb, 1-es számú Budapest–Hegyeshalom–Rajka vasúti fővonalán. Megnéztük, milyen három hónap elteltével ismét vonatozni az ÉKM szerelemprojekt Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán. Vörös Attila képriportja.
A portugál nemzeti vasút száztizenhét villamos motorvonatot vásárol az Alstomtól.
December 10-étől ismét két vágányon járnak a vonatok az egyes fővonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán. A 29 kilométer hosszú, kétvágányú pálya felújítása a vállalt határidőre, december 9-ére elkészült.
Mintegy kilencmilliárd forint vissza nem térítendő uniós támogatásból megújult a hazai vasúti törzshálózati folyosók és nyilvántartások kezelése és egységesítése, ami támogatja a vasúti hatóságok munkáját, valamint megfelel az uniós adatszolgáltatási követelményeknek.
A dán nemzeti vasúttársaság az eredetileg tervezett 2025 közepe helyett csak 2027-ben állíthatja forgalomba az Alstomtól rendelt Coradia Stream motorvonatok első példányait.
Röszke határállomáson található az első cseh gyártmányú állomási jelzőberendezés a magyar vasúthálózaton.
A dokumentum létrejöttének oka Lázár János építési és közlekedési miniszter nyilatkozata, mely szerint decemberben újratárgyalják az augusztusban leállított személyforgalmú tíz mellékvonal helyzetét.
A német vállalat Customised Modules üzletága legalább hatszáz kitérőszerkezetet gyárthat a Deutsche Bahnnak.
A MÁV–Volán-csoport célja az, hogy a vonatokhoz való csatlakozások kedvezőbbek legyenek, illetve a vasúttársaság és a Volánbusz integrációjából következő előnyöket még hatékonyabban ki lehessen használni az érintett térségek közlekedésében.
Intermodális csomópont épül, az első ütem elkészült: P+R és B+R várja az utasokat.
A bérfejlesztés 75–100 milliárd forintnyi többletforrást igényel.
Első körben hatvan villanygépet vehetnek át, ezzel már háromszáznál is többet tudnak bérbe adni a mozdonytípusból.
Szerelvénymenet volt, utasokat nem szállított a Drégelypalánk közelében kilépett motorvonat.
Az első Stadler-motorvonat 2013. december 6-án állt forgalomba a zöld-sárgáknál a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonal korszerűsítésének részeként. A flotta azóta húsz szerelvényt számol.