Már másfél év telt el a tatabányai városi közlekedési szolgáltató, a T-Busz Kft. indulása óta, az összes új autóbusz megérkezéséig a helyi közlekedést a megérkezett tizenkét méteres Credókkal, tizenhárom méteres gyári bemutató példányokkal, illetve a KNYKK-tól bérelt korábbi helyi-, illetve használt nyugati alacsonypadlós autóbuszokkal bonyolították le.

A városi kivitelű tizenkét- és tizenhárom méteres szóló Credo Econell City, illetve MAN Lion's City csuklósok mellé további négy elektromos autóbusz beszerzésére még várni kell, ugyanis a korábbi szállító csődje miatt nem tudta leszállítani a megrendelt járműveket, ezért a T-Szol Tatabányai Szolgáltató Zrt. két autóbuszra és kiszolgáló infrastruktúra kialakítására írt ki közbeszerzési eljárást.

Az MAN A23 NG313 típusú csuklós autóbuszokkal a magyarországi közforgalmú városi járatokon csak Tatabányán találkozhatunk (a képre kattintva galéria nyílik a szerző képeiből)

A korábban visszaadott autóbuszok után tavaly ősz óta további két példány egészíti ki a csuklósok állományát. A korábbi, berlini fényezését megtartó MAN A23 NG313 típusjelzésű csuklós autóbusz a Lion's City buszcsalád előtti utolsó szériás 2004-ben gyártott alacsonypadlósok közé tartozik. A magyar városok helyijáratain a típus csuklós változata csak Tatabányán közlekedik.

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!