Uniós kölcsönből vehet új villamosokat Odessza
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 10,6 millió eurónyi hitelt nyújt az ukránoknak.
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 10,6 millió eurónyi hitelt nyújt az ukránoknak.
A korszerű, alacsonypadlós jármű egyelőre utasok nélkül közlekedik, és akkor állhat utasforgalomba, ha a kifogástalanul teljesíti a közlekedési hatóságok által előírt ezer kilométeres próbafutást.
Magyarországon, a zalaegerszegi járműipari tesztpályán tökéletesítették a kabinos felvonók és az önjáró e-járművek szerelemgyerekét, a kabinváltás nélküli kényelmes utazási módot kínáló ConnX koncepciót.
A január elsejével életbe lépő új városi menetrend számos változást hoz magával. Ezek közül a legfontosabb a 12-es villamos vonalának meghosszabbítása.
A december 14-ei kiemelt akciót a résztvevők az ünnepváró időszakban megnövekedett turista- és utasforgalom, valamint a belvárosi karácsonyi vásárra látogatók biztonsága érdekében is kezdeményezték.
A jegyellenőröket, utaskoordinátorokat és a biztonsági szolgálat dolgozóit szereli fel az eszközökkel a BKK.
A Metropolitano de Lisboa huszonnégy, plusz opcionálisan további tizenkét háromkocsis szerelvényt vásárol a svájci gyártótól.
A Fővárosi Közgyűlés elé kerül a metró éjszakai üzemének két órával való bővítése, melyre a BKK már 2023-ban javaslatot tett, de az ehhez szükséges feltételek, elsősorban a pluszköltség nem állt rendelkezésre.
Öt telephelyen cserélik ki a nyílászárókat, a világítást, hőszigetelik az épületeket, és napelemeket szerelnek fel a tetőre – ezzel évente jelentős költségmegtakarítást érnek el.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
A napokban már a belga város központjában is zajlottak a tesztek. A szolgáltatást 2025 tavaszától vehetik igénybe az utasok, akik CAF-kocsikon utazhatnak.
Megváltozik a közösségi közlekedés Megyer és Káposztásmegyer térségében. Mutatjuk, hogy!