Ütemterv szerint halad a Mohácsi Duna-híd építése
Magyarország jelenlegi egyik legjelentősebb közútfejlesztési beruházása során nemcsak új átkelési lehetőséget hoznak létre a Dunán, hanem új út is épül az 51-es főúttól Újmohácsig.
Magyarország jelenlegi egyik legjelentősebb közútfejlesztési beruházása során nemcsak új átkelési lehetőséget hoznak létre a Dunán, hanem új út is épül az 51-es főúttól Újmohácsig.
A jövőben valamennyi, a közlekedési hatóság által engedélyezett vizsgaállomáson lehet honosítási eljárást végezni, ráadásul minden járműkategóriában, amelyre az adott vizsgahely engedéllyel és eszközökkel rendelkezik.
Június 21-étől hosszabb útvonalon közlekedik a 81-es troli, ezzel párhuzamosan a 74A vonal június 20-án üzemel utoljára, ekkor nosztalgiajáratként egy régi ZiU-9B troli is forgalomba áll.
Június elsejével lépett életbe a késésbiztosítási rendszer, az első három nap alatt 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
A június 1-jéről 2-ára virradó éjszakától meghosszabbított üzemidővel közlekednek a fővárosi metrók, amihez nemcsak számos BKK-járat, hanem a MÁV-csoport érintett járatai is igazodnak.
A csaknem négy és fél kilométer hosszú pályaelemen akár 250 kilométer/órás sebességgel is száguldhatnak a járművek.
A Gubacsi út/Határ út és a Deák Ferenc tér metróállomás környékén cserélte korszerűbbre az utastájékoztató táblákat a BKK.
Egy, az autóhasználati szokásokról végzett, friss kutatás szerint a legtöbben használt járművel közlekednek, és online szerzik be az alkatrészt.
A déli hidat március elsején zárták le, azóta folyamatosan és az előzetes ütemtervnek megfelelően haladnak a munkák a felüljárón és környezetében.
Az M5-ös autópálya és Szentkirály közötti, több mint harminc kilométer hosszú, új szakasznak köszönhetően Kecskeméttől Békéscsabáig kétszer két sávon lehet közlekedni.
Egy felújított Volkswagent Typ2-est is megtekinthetnek április 1-jétől a Városi Tömegközlekedési Múzeum látogatói.
A Gyöngyösi utcai metrómegálló környékén is logikusabban elhelyezett információkkal, közérthetőbb elemekkel segítik a közlekedőket, hogy Budapest és közösségi közlekedése még élhetőbbé és kényelmesebbé váljon.
Az új Mohácsi Duna-híd fejlesztésével együtt kétszer két sávosra bővülhet a Mohácsot Péccsel összekötő 57-es főút, valamint az 51-es főúttól Mohácsig vezető út. Új csomópontot, bekötőutat és pihenőhelyet is létrehoznak.
A megújult csomópont az M30-as autópálya Szikszó és Miskolc közötti szakaszának lezárása miatti torlódások enyhítését szolgálja.
A megvásárolt útdíjhasználati jogosultságok száma elérte a 15,2 milliót.