Rekordösszeget fektetett be tavaly az FS Group
Tizenhatmilliárd eurót. A bevételek tizenötmilliárd eurót tettek ki, ez nyolc százalékos növekedés 2022-höz képest.
Tizenhatmilliárd eurót. A bevételek tizenötmilliárd eurót tettek ki, ez nyolc százalékos növekedés 2022-höz képest.
Tavaly 11,5 százalékkal szállítottak kevesebb árut a síneken, mint 2022-ben; az áruk közel nyolcvan százaléka belföldön haladt.
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
A „Kis és közepes intézkedések” elnevezésű, összesen négymilliárd euró keretösszegű, 355 projektet tartalmazó infrastruktúra-fejlesztési program részeként 138 beruházás valósulhat meg 2025-ben.
A Telegraph utánajárt. Magyarország a középmezőny végén, Romániát látványosabbnak érezték.
Elkezdődött a 2024-es szezon, egymást érik a karbantartások, pályaépítések és -felújítások. Itt a tizenötödik hétre érvényes összefoglalónk.
A Telegraph utánajárt. Spoiler: Magyarország nincs a legrosszabbak között!
A Pilisvörösvár és Rákos között közlekedő szerelvények pilot jelleggel jegyvizsgáló nélkül közlekednek április 7-étől.
Két áprilisi hétvégén, 6-án és 7-én, valamint 13-án és 14-én a Déli pályaudvaron komplex karbantartást végeznek.
Az utazói visszajelzések és a szakmai tapasztalatok figyelembevételével tavasszal is kisebb mértékben módosul, frissül a decemberben meghirdetett menetrend.
A BudapestGO-ban már megjelenő regionális buszjáratok valós idejű járatindulásai ezentúl a közterületi Futár-kijelzőkön és a járműfedélzeti kijelzőkön is láthatók lesznek.
A szegedi fővonalon a pótlóbuszos közlekedés miatt hosszabb eljutási idővel kell számolni, Szegedről a főváros felé a vonatok megszokott menetrendjéhez képest korábban indulnak a pótlóbuszok.
A húsvéti ünnepek és a tavaszi tanítási szünet idején várhatóan sokkal többen utaznak a vonatokon és a távolsági buszokon, mint egy átlagos hétvégén. Erre készülve a MÁV-Start figyeli az utasforgalmat.
A járműveket az üzemeltető vasúttársaság 2027-től a Sopron–Budapest, illetve a Szombathely–Budapest viszonylaton tervezi forgalomba állítani.
A beruházó és a kivitelezők szerint már decemberben megindulhat a rendszeres vasúti forgalom Belgrád és Szabadka között, mindössze hetvenperces menetidővel.