Cifra úton próbázott a 2202-es CAF

Vörös Attila   ·   2015.05.06. 03:43
hh-gg--IMG_0203__150506

Az éjszakai nyugalomban az utóbbi két éjjelen útra kelt egy-egy CAF villamos a Száva kocsiszínből. Egyelőre még nem a (teljes) 3-as villamos vonalán futkároznak, ennek oka a most még alacsonyan levő pályakotró, hanem átlátogatnak a budai oldalra. Kedd éjjel a 2202-es egység bitangolt el egészen a Széll Kálmán térig méghozzá egy elég furcsa útvonalon: a Szávából a 3-as villamos vonalán elment az Élessarokig, majd onnan a Sörgyárig, ahol a 37-es vonalán folytatta útját a Hidegkuti Nándor stadionig. Itt ráfordult az 1-es vonalára és egészen annak újbudai végállomásáig száguldott, így a CAF villamos átment a Rákóczi hídon és az új szakaszt is kipróbálta.

A kedd éjszakai futópróba során átkelt a 2202-es CAF a Dunán<br>A képre kattintva galéria nyílik!<br>(fotók: Vörös Attila)

Az első rövid CAF, a 2201-es március 10-én érkezett meg két részletben Budapestre a VJSZ-be. Azóta még két villamost raktak össze és helyeztek üzembe. A 2100-as pályaszámcsoport a hosszú, a 2200-as pedig a rövid CAF villamosoké lesz. A tervek szerint a sikeres futópróbák után az első CAF-ok idén ősszel állnak forgalomba.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Vasút Városi vasút

Sínek java: befutott még két új CAF

BKK/iho   ·   2025.07.10. 16:00

A járművek a hét elején érkeztek meg a fővárosba. És igen, az illetékesek annak ellenére rendelték meg a baszkokat, hogy tudván tudták, szélességük miatt bizonyos vonalakon nem közlekedhetnek, ám tíz éve még rózsás volt a helyzet, semmi sem utalt arra, hogy a szükséges infrastrukturális átalakításokra ne lenne forrás.