Átfogó marketingkampányt folytatott a közelmúltban a DB Schenker Rail az orosz piacon. Az eljárás célja új ügyfelek megszerzése volt, hogy a vasútvállalat ezen a piacon is növelhesse a szállított áru mennyiségét. A DB Schenker Rail Keleti Régió kemerovói, leendő ügyfeleinek tartott fóruma az első olyan alkalom volt a maga nemében, hogy a cég közvetlenül szólította meg a délnyugat-szibériai régió szén- és acéliparában tevékenykedő nagyobb vállalatok döntéshozóit és logisztikai részlegeinek vezetőit. A Kuzbassz (vagyis a kiterjedt kuznyecki szénmedence) körülbelül kétezer kilométerre keletre fekszik az Uraltól, és ez Oroszország egyik legfontosabb ipari területe. A rendezvényen részt vettek a régió legnagyobb bányászati és ipari vállalatainak képviselőin kívül kormányzati tagok és üzleti társulások is.

Hogy néznének ki Schenker-vörösben?<br>(fotó: Hrotkó Miklós)

A DB Schenker Rail, a DB Schenker Logistics, a DB Schenker Rail Polska és a Railion Russija Services képviselői tájékoztatták a konferencia résztvevőit a szállítmányozással kapcsolatos opciókról, például az intermodális teherszállításról, és bemutatták az átfogó megoldások előnyeit a logisztikában. Az előadások, valamint az ügyfelekkel folytatott számos beszélgetés középpontjában a szén- és fémipari vállalatokkal létrehozandó jövőbeni lehetséges együttműködés állt. Az eseményt a Kuzbassz bányászati régió ipari és kereskedelmi kamarája támogatta.

A DB Schenker Keleti-Régió menedzsmentje szerint folyamatosan jelen kell lenniük Oroszország ipari régióiban, hiszen a gyártókkal, a logisztikai és egyéb szolgáltatást nyújtó vállalatokkal folytatott szoros együttműködés révén növelni szeretnék ügyfélportfóliójukat ezekben a régiókban.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!