Stockholmba szállíthat elővárosi motorvonatokat a Škoda
A helyi Region Stockholm hatóság a tizennyolc és fél kilométer hosszú Saltsjöbanan-vonalra szerez be tizenhat X25-ös sorozatú, kétrészes villamos szerelvényt.
A helyi Region Stockholm hatóság a tizennyolc és fél kilométer hosszú Saltsjöbanan-vonalra szerez be tizenhat X25-ös sorozatú, kétrészes villamos szerelvényt.
A vasúti szektor vezetői az idei, a szlovéniai Bledben tartott Intelligens Vasúti Csúcson vizsgálták meg, hogy a mesterséges intelligencia, a robotika és a digitális eszközök hogyan nyújthatnak megoldást az ágazat legnagyobb kihívásaira.
Az egyesület is kiadott egy tagjuk által készített változatot azzal a céllal, hogy visszahozza a régi Vonatinfó minden előnyét, sőt, azokat még tovább fejlessze.
A nyomvonal felén már lerakták a síneket.
Az osztrák árufuvarozó vasúttársaság szerint az új összeköttetés vonzó lehetőségeket teremt az intermodális szállítás számára a régióban és azon túl.
Több mint húsz év után tér vissza Szegedre a gépi vasútikocsi-tisztítás.
Jönnek a bérmozdonyok, országosan megcsappan a V43-asok száma. Jövőre újabb „vérengzés” várható.
64,2 kilométer hosszan építenék át a miskolci vonalat – majd valamikor, ráadásul csak minimális fejlesztéssel.
Az Európai Bizottság az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközön (CEF) keresztül segíti a kiválasztott projekteket.
A 744 méter hosszú Csirpan-alagút a Plovdiv–Burgasz vonal egyik legösszetettebb műtárgya, ami Csirpan állomását elkerülve tereli el a tranzitforgalmat a várostól.
A VasúTTúrák december 6-án megszervezi idei harmadik nagyvasúti különvonatát: az 1001-es Szilivel és három retró Bhv kocsival látogatnak el Tiszapalkonyára, valamint a bükkábrányi és a Visontai kombináthoz vezető iparvágányokra.
A vállalat Local Care társadalmi felelősségvállalási programja keretében megvalósuló adományozás ahhoz járul hozzá, hogy a mentőegységek modern és biztonságos környezetben készülhessenek fel az életmentő feladatokra.
A Vale bányavállalat és az amerikai Wabtec mozdonygyártó megállapodást kötött, hogy a gázolaj alternatívájaként próbálják ki az etanolt a Vitória a Minas tehervasúti vonalon.
A DSB első új Talgo 230-as szerelvénye Koppenhága és Hamburg között vette fel a munkát.
A hetven kilométer hosszú Talayuela–Plasencia rész két, összesen 157,5 millió euró értékű szerződéséhez jelölték ki a kivitelezőket.