Csabáról Csabára fél nap alatt úgy, hogy csak két megyében mozgunk
Azon lehet elmélkedni, mennyire szerencsés és vagy ildomos József Attiláról elnevezni egy vonatot, de tény, a szerelvény tele volt.
Azon lehet elmélkedni, mennyire szerencsés és vagy ildomos József Attiláról elnevezni egy vonatot, de tény, a szerelvény tele volt.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
A felszín alatti vizek okozta károsodások elhárításán dolgozik a MÁV a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti szakaszon. A buszos pótlás várhatóan év végéig tart.
A tulajdonos amerikai Greenbrier a működési költségek növekedésével, logisztikai nehézségekkel és az amerikai megrendelések hiányával indokolja a döntést. Hétszáz dolgozónak mondanak fel.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
A hazai Türasaş által épített, E39000-es sorozatú villamos szerelvénnyel a külföldi piacokat is megcéloznák.
A Ferrovie della Calabria (FdC) három dízel-elektromos szerelvényt rendelt, így már tizenkét Stadler-vonat szolgálhatja majd az utasokat.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
Az Edita nevű önvezető motorvonat sikeresen elvitte első utasait.
A különvonat bővített szerelvénnyel közlekedik, a vonat összeállítása a menetrendben feltüntetett Bzmot+Bzx+Bzx+Bzmot, azaz két motor és két mellékkocsi lesz.
Szeged vasúthálózatának több szakaszán komplex pályaépítést és karbantartást, köztük új biztosítóberendezés kiépítését és az üzembe helyezésének előkészítését, deltavágány feletti felsővezeték építését, továbbá a januári siklás helyszínén a vágányok, váltók végleges helyreállítását is elvégzi a MÁV.
Április elsejétől már az RCH végzi az átállítást saját géppel, saját személyzettel. A V-Híd valószínűleg a vontatójármű-állomány leépítése okán vonult ki a szolgáltatásról.
A lengyel regionális vasúttársaság most tizennégyet kért a Stadler nagysikerű motorvonataiból, ezzel már jócskán száz példány felett lesz a Flirt-flottájuk.
A kár 65 millió forint, de szerencsére nincsenek sérültek, csak evakuált utasok és jelentős fennakadás a cseh fővonalon.