A Prvá Slovenská Železnicna (PSŽ) gyakran választja Párkányból Magyarország keleti fele, és Románia felé tartó tehervonatai számára a Körvasút helyett a rákosrendezői deltavágányt és a ceglédi (100a) vonal belső szakaszát.

CFR Mărfă festés, de a gép jelenleg a PSŽ vonatait húzza<br>(fotók: Janka Bence)

Amikor Rákosrendező pályaudvar még teljes kapacitással üzemelt (azaz rendezett), a rövidebb úton, Cegléden át is gyakran továbbítottak elegyeket, nem is beszélve a tolatós tehervonatokról. A pályaudvar bazárásától a PSZ Magyarországra érkezéséig eltelt bő évtized azonban nem kényeztette el a tehervonatra vágyó vasútbarátokat. Azóta láthattunk 363-as Persinggel vontatott gabonavonatot, maratoni hosszúságú szénvonatokat Laminátkával, sőt, az eredeti CFR festését megtartó Ázeával is.

A vonat valóban maratoni hosszúságú volt