Keresési eredmény a(z) „a350” címkére
Rendezés:

Repülés

Az ötcsillagos társaság több(féle?) economy osztályt kínálna óriásgépein. A nagy verseny csúszik, A350 vagy B787: halasztják a döntést.

Repülés

Trendforduló: túl nagy a 400 személyes változat? Kritikus a típus jövője? A költségcsökkentő programban kisebb, illetve használt gépek is szerepelnek.

Repülés

Ezek lesznek a légiközlekedés legnagyobb kapacitású utasszállítói. A Malaysia leányvállalata lehet, átveszi a Singapore óriásgépeit is.

Repülés

A főbűnös az A400-as, a megrendelők kemény kompenzációt követelnek. A rendelési állomány impozáns, de idén már kevesebb gépet vesznek, mint amennyi készül.

Repülés

Magyarország a térség fontos piaca, 1,36 millió utassal. CSeries és a 320neo. Repülés New Yorkba, Los Angelesbe, kipróbálható az A380 és a 747-8.

Repülés

Bővülő bevételek főképp amerikai piacon. A társaság akkor is vesz további A380-asokat, ha nem lesz neo. Eldől idén a 350/787 párharc.

Repülés

Miért München (és nem Frankfurt)? Lufthansa-bázis, Eurowings-erősödés. A Brussels éjszakázó járata. Hosszútáv és a régió.

Repülés

A hatótávolság „csak” körülbelül 12 ezer kilométer; két osztály 330 utassal. Elég-e a hajtóművek ereje Dubaiban a legforróbb napokon?

Repülés

A várt szerződés: minden most gyártásban lévő típus, plusz a még készülő ezres 350-es. Az infrastruktura, a léginavigáció fejlesztése.

Repülés

A380, A350, B-777: nem biztos, hogy lesznek nagy üzletek, de lesznek-e nagy bejelentések?