A világ öt legtelítettebb nemzetközi légiforgalmi útvonala
Meglepő, vagy sem: ezek közül kettő Egyiptom és Szaúd-Arábia között teremt kapcsolatot.
Meglepő, vagy sem: ezek közül kettő Egyiptom és Szaúd-Arábia között teremt kapcsolatot.
Visszatekintés az elmúlt év néhány legfontosabb esetére, fejleményére.
Bogotá és Buenos Aires közötti a leghosszabb leszállás nélküli, Airbus A319-essel repült útvonal, a legizgalmasabb pedig a Myanmar Airways International Yangont Dubajjal összekötő ajánlata.
És ez még csak nem is a vég kezdete, hiszen a repülőgépgyártó várakozásai szerint a következő húsz évben több mint ezer ilyen átalakított repülőgépre lesz szükség a kereslet kielégítéséhez.
Az Ural Airlines a szétszedés vagy a kivontatás helyett arra készül, hogy az A320-assal a levegőbe emelkedve hagyja el a vészleszállás helyszínét. Rázós lesz.
A szélestörzsű flotta megújításának felgyorsítása érdekében a korábban leadott megrendelést kiegészítve újabb ötven Airbus A350-es repülőgépet rendeltek. A francia–holland vállalat fogja a legtöbb A350-est üzemeltetni a világon az évtized végére.
A moldovai alapítású légitársaság még idén egy Airbus A330-200-ast állít szolgálatba
A diszkont légitársaság hetvenöt az A321neo családba tartozó repülőgép megrendelésére kötött szerződést az Airbusszal.
A 70-es és 71-es oldalszámú közepes, szállító – Troop Transport Helicopter – konfigurációjú gépeket két vízsugárral köszöntötték az MH 86. Kiss József Helikopterdandárnál.
Csak 2023 első felében 1044 géppel gyarapodott a gyártó rendelésállománya, ám ebben már benne vannak az indiai légitársaságok elképesztő nagyságrendű megrendelései is. Édes teher... Vagy mégsem?
Jelentős utasszállító rendelések, az ukrajnai háború miatt megnövekedett érdeklődés a katonai képességek iránt, a fenntartható technológia terén elért haladás, az első eVTOL történelmi repülése – ez az 1909-től megtartott párizsi légiszalon idei kiadásának gyorsmérlege.
Szolgálatteljesítés közben történt a tragédia a Čikola kanyonban.
Legalábbis az első negyedévi, illetve ezen belül is a márciusi eladásokban.
Bár éppen négy éve bejelentették, vége, nincs tovább, nem épül több Airbus A380-as, ma már nem egyértelmű a típus elutasítottsága.
Folytatják a szélestörzsű flotta megújítását.