Keresési eredmény a(z) „airbus” címkére
Rendezés:

Repülés

Meddig maradnak a gépek a földön? Veszélyben az egész MAX-program? Macron az Airbus érdekében tárgyal, az oroszok az MC-21-est ajánlják a 737-esek helyett.

Repülés

A budapesti Wizz-gépek fele idén már P&W hajtóműves lesz. Csendesebb gépek, kevesebb lakossági panasz, kevesebb  kibocsátás. Nyolc év múlva a társaság 300-as flottát repül.

Repülés

Három A319-es növeli az Iran Air flottáját, amelyeket egy éve szerzett be Irán, de hogy közelebbről milyen forrásból, az a híradásokból egyelőre nem derül ki.

Repülés

Az Airbus bejelentette, hogy 2021-ben „felfüggeszti” az A380-asok átadását. Az Emirates kéthajtóművesekre konvertálta hátra lévő megrendelései többségét.

Repülés

Több A380-as akkor kellene a Britishnek, ha az Airbus olcsóbban adná... Al Baker: túl nehéz, túl nagy szárnyakkal, nem született meg a hosszabb törzsű változat.

Repülés

Airbus–Emirates-tárgyalások: további A380-asok helyett A350-eseket venne a légitársaság. Megint téma a gyártósor korai bezárása.

Repülés

Az Airbus főnök szerint a Boeing 797-es egyszerűen felesleges. Lesz-e nagyobb A220-as (lánykori nevén Bombardier CS300)? Ha igen, az A319 nem lesz felesleges?

Repülés

Az európai gyártó 2018-ban megdöntötte saját rekordját a gépek gyártásában, de kevesebbet szállított le. Átadásban és eladásban is a versenytárs mögé szorult.

Repülés

Az ausztrál Qantas Airways légitársaság minden eddiginél hosszabb járatot kíván indítani 2022-től. Sydney–London, 20 óra 22 perc alatt, közel 17 ezer kilométer leszállás nélkül – már csak repülőgép kellene hozzá.

Repülés

Kigördült az ANA különleges festésű gépe. Ismét Kínától remélik az új megrendelést: amit a piac nem old meg, az államközi politika megoldja.





 
 


https://rch.railcargo.com/hu/