A háromhajós, vasbetonvázas kocsiszínt, amely az 1990-es évek elejéig szolgálta ki a vonalat, Zielinski Szilárd, a hazai vasbetonépítés „atyja” tervezte, a kivitelezési munkákat Sorg Antal építőipari vállalata végezte. Ma már műemléki védettség alatt áll.

A képre kattintva galéria nyílik! (fotó: MTI)

Kis létszámú szervezett csoportokban, szakemberek kalauzolásával be lehetett járni a telephelyet, meg lehetett nézni a legendás MX A szerelvény vezetőfülkéje, fel lehetett szállni az egyedi magyar fejlesztésű Ganz metrószerelvényre, a járműben bárki tesztelhette ismereteit az utolsó magyar metróról. A csarnokban a Magyar LEGO-Vasút Klub terepasztala várta az érdeklődőket.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!