Idén még Szentendrére jár az első felújított HÉV, jövőre visszatér a csepeli vonalra
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Szeptember 21-én és 22-én a társaság Deák téri és szentendrei múzeuma ingyenesen látogatható, szombaton pedig a legendás Ferenc áramátalakító is megnyílik a nagyközönség előtt.
A látványos szerelvény december 6-án, szerdán Mikulás HÉV-ként ismét útra kel.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Próbafúrásokkal kezdődött meg az M5 metróvonal megépítésének első szakasza a ráckevei és csepeli hév vonalak bevezetésével a Kálvin térig, amely a Közvágóhídtól a felszín alatt, alagútban valósul majd meg.
Az esztergomi, a szobi és a balassagyarmati vasútvonalra, a szentendrei HÉV-re (Budapesten kívül), a Volánbusz 300-as és 800-as számcsoportú járataira korlátlan alkalommal plusz a négy dunakanyari kirándulóhajó-járat közül az egyikre egy menetre érvényes új napijegy 1999 forintba, 26 éven aluliaknak 1499 forintba kerül.
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.
Először csak a vonal Budapest közigazgatási határán kívüli szakaszán vehető igénybe a mobiltelefonos online jegyvásárlás. Ha a teszt beválik, a többi HÉV-en is bevetik a rendszert.
Érdekes vasútvonalakon érdekes mozdonyokkal – ez nem csak az angolok hobbija, de nekünk jobbára megfizethetetlen.
A szakaszon a MÁV-HÉV Zrt. pályakarbantartást végez.
A szentendrei, H5-ös vonal fejlesztési terveiről a napokban zajlott közmeghallgatás Budakalászon.