(x)

A szoftveren belül az árajánlatok, megrendelések, szerződések és számlák kezelése is egyazon felületen történhet, az egyedi dokumentumok generálása pedig automatikusan zajlik.

Rövid bejegyzésünkben a SeaFleet flottanyilvántartó dealer, valamint leasing funkcióival kapcsolatos kérdéseket válaszoljuk meg.

A rendszerrel megvalósítható az értékesítési folyamat pénzügyi kezelése?

Ez a megoldás fent van a fejlesztési listán, a kidolgozása folyamatban van.

Módosíthatók a szoftverben használt formanyomtatványok?

Módosíthatók, a rendszer ehhez az igényhez rugalmasan illeszkedik. A felhasználó Microsoft Word használatával megszerkesztheti a SeaFleettel kezelni kívánt saját dokumentumokat, amikből ezt követően sablonok készülnek.

Amikor egy dokumentum generálása történik, akkor a benne elhelyezett olyan címkék, mint például az ügyfél neve, automatikusan kerülnek kitöltésre az adatbázisban tárolt adatokkal. A program aztán ebből készíti el magát a nyomtatványt.

A költségszámlák mekkora részletességgel rögzíthetők?

Hogyha a cél a költségek teljes mélységekben történő elemzése, akkor a számlákat is ezzel megegyező mélységben érdemes bevinni. Amennyiben ez a részletesség egyáltalán nem fontos, akkor a számla egyetlen tételben is felvihető.

Csakis meglévő, konkrét gépjárműre adható ajánlat?

Ajánlat egyaránt adható egy konkrét, rendszámmal ellátott gépjárműre, illetve gépjármű típusra is, aminek jobb esetben csak a paraméterei ismertek.

Hogyan történik a bérleti díjak számlázása?

A feltételeknek megfelelő számlák automatikusan generálódnak, miután a számlázási paraméterek bevitele megtörtént.

A szállítói számlák továbbszámlázására van megoldás?

Van rá megoldás, a berögzített vagy automatikusan betöltött szállítói számlák esetén tételesen lehet megadni a továbbszámlázás módját.