Keresési eredmény a(z) „a321neo” címkére
Rendezés:

Repülés

CFM-hajtóművek, San Francisco–New York: az Airbus szerint ez az igazi MOM-típus... Döntés előtt az eddig tiszta Boeing-flottát repülő Alaska-csoport.

Repülés

Magyarország a térség fontos piaca, 1,36 millió utassal. CSeries és a 320neo. Repülés New Yorkba, Los Angelesbe, kipróbálható az A380 és a 747-8.

Repülés

Célországként csökkent a vonzóerő. Csúszik a keskenytörzsű flotta bővítése, lemondtak az A380-asról?

Repülés

2019-től állnak majd szolgálatba a légitársaságnál a P&W hajtóművel felszerelt, modernizált Airbusok. A most Budapestre jött gép LEAP-hajtóművel repül.

Repülés

A reduktoros turbólégcsavaros hajtóműre esett a választás a száztíz Airbus A321neo és a légitársaság vételi joga alá tartozó kilencven repülőgép számára.

Repülés

Meg kell emelni a gépet, hogy elférjenek a nagyobb hajtóművek. Kérdés, akar-e átmenetet a Boeing a MAX-9 és a MOM közé?

Repülés

Néhány hétig a földön marad a gép. Tail-strike anatómia: hosszabb törzsű változatok hajlamosabbak ilyen incidensre.

Repülés

A második gép is megérkezett a társasághoz. Az első járatok: még nagyobb a megtakarítás. Negyven év Airbusokkal.

Repülés

Öt és fél óra a levegőben, P&W helyett CFM hajtóművekkel, visszafogott médiatálalással.

Repülés

Először a Frankfurt–Hamburg vonalon repül a gép. Ünnepel a Pratt & Whitney is. Kell-e még a három perc indítás után?