Keresési eredmény a(z) „a321neo” címkére
Rendezés:

Repülés

A két évvel ezelőtti neo-óriásrendelés árnyékában tíz ceót visszamondott a társaság, de lehet, hogy azokra mégicsak szüksége van.

Repülés

A leghosszabb 737-esből már 240 példányt kötöttek le, a Boeingnak sikerült 787-eseket is eladnia, az Airbus százgépes 320neo rendelést kapott.

Repülés

Kérdés persze, mindebből lesz-e hivatalos bejelentés: még több utast az óriásgépre, hosszabb XWB, ellenfél a konkurencia NMA-terveire.

Repülés

A nagyobb félévi veszteség fő oka a Brexit-szavazás volt. A hosszabb Airbusokkal az easyJet is az elsődleges reptereket veszi célba.

Repülés

CFM-hajtóművek, San Francisco–New York: az Airbus szerint ez az igazi MOM-típus... Döntés előtt az eddig tiszta Boeing-flottát repülő Alaska-csoport.

Repülés

Magyarország a térség fontos piaca, 1,36 millió utassal. CSeries és a 320neo. Repülés New Yorkba, Los Angelesbe, kipróbálható az A380 és a 747-8.

Repülés

Célországként csökkent a vonzóerő. Csúszik a keskenytörzsű flotta bővítése, lemondtak az A380-asról?

Repülés

2019-től állnak majd szolgálatba a légitársaságnál a P&W hajtóművel felszerelt, modernizált Airbusok. A most Budapestre jött gép LEAP-hajtóművel repül.

Repülés

A reduktoros turbólégcsavaros hajtóműre esett a választás a száztíz Airbus A321neo és a légitársaság vételi joga alá tartozó kilencven repülőgép számára.

Repülés

Meg kell emelni a gépet, hogy elférjenek a nagyobb hajtóművek. Kérdés, akar-e átmenetet a Boeing a MAX-9 és a MOM közé?