Nemsokára átmehetünk Kübekházánál Románia felé is
Jóváhagyta a román kormány a szerb–magyar–román hármas határnál található Kübekháza–Óbéba közúti határátkelő megnyitásáról szóló határozatot.
Jóváhagyta a román kormány a szerb–magyar–román hármas határnál található Kübekháza–Óbéba közúti határátkelő megnyitásáról szóló határozatot.
Az elektromos autók részaránya stagnált.
Benzinkutakon működtethető.
Az év első hónapjában több mint 74 ezer 900 személygépkocsi cserélt gazdát, ami éves szinten tizenkét százalékos, az előző hónaphoz viszonyítva pedig 18,2 százalékos emelkedés.
851 ezer 690 járművet értékesítettek, ez 12,1 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
Spoilerveszély: nem. A lényeg igazából ennyi, de ennél egy kicsit alaposabban is megnézzük a kérdéskört.
A zöld rendszámmal 2023-ban munkába állt járművek több mint hatvan százaléka tisztán elektromos hajtású volt.
Szegedet választotta több lehetséges hazai és külföldi helyszín közül a világ vezető elektromosautó-gyártója, a BYD.
Az Európai Bizottság azt javasolja, hogy hosszabbítsák meg három évvel az elektromos járművekre vonatkozó új Brexit-vámok bevezetését, továbbá egyidejűleg hozzanak létre egy hárommillió eurós támogatási csomagot az Európai Unió akkumulátoriparáért.
A sebességkorlátozás minden mellékutat és egyes főutakat is érint, a holland nagyváros útjainak körülbelül nyolcvan százalékára terjed ki.
A DataHouse előzetes adatai szerint 73 ezer 700 személygépkocsi cserélt gazdát a múlt hónapban, ami 8,1 százalékkal több az egy évvel korábbinál. Az év végére megdőlhet a tavalyi rekord is.
Az év első tíz hónapjában a forgalomba helyezett teljesen elektromos autók részaránya először haladta meg a dízelekét.
A Das WeltAuto szerint tovább nőtt az autók átlagéletkora, az utakon egyre több az idős, esetenként veszélyes állapotú autó.
A brit kormány öt évvel elhalasztotta a belsőégésű motorral felszerelt új járművek értékesítési tilalmát. Rishi Sunak miniszterelnök bejelentette: az eddigi 2030 helyett 2035-ig lesz lehetséges dízel- és benzinüzemű autók forgalomba helyezése.
A magyarországi utakon közlekedők többségét, ötvenkilenc százalékát leginkább a türelmetlen, agresszív vezetőtársak bosszantják, ötvennyolc százalékuk a szabálytalan sofőröket, harminchét százalékuk pedig a rossz utakat jelölte meg stresszfaktorként, a felmérés szerint ezekhez hasonlóan a dugók, illetve a mikromobilitási eszközök is sokszor okoznak kellemetlenséget; a válaszadók többsége a stressz elkerülésére alkalmazott módszerek között az agresszív autósoktól való távolságtartást, vagy például a zenehallgatást említette.