Nagyszabású zöld logisztikai beruházást indít Szegeden a Metrans
A HHLA vasúti leányvállalataként működő nemzetközi Metrans Csoport második magyarországi konténerterminálja várhatóan 2027-ben kezdi meg a működését.
A HHLA vasúti leányvállalataként működő nemzetközi Metrans Csoport második magyarországi konténerterminálja várhatóan 2027-ben kezdi meg a működését.
A hátasnak jeles eseményeken, évente körülbelül tíz alkalommal kellene szolgálatba lépnie a Magyar Vasúttörténeti Parkban.
A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.
Az új menetrend életbe lépésével jönnek az új RegioFox motorvonatok, Choceň és Týniště között pedig RegioPanterekkel frissül a járműállomány.
A Mazóviai vajdaság által kiadott határozat a Varsó nyugati állomás közelében, részben alagútban vezetni hivatott, mindössze egy kilométeres pályaszakaszra vonatkozik.
A Stay Grounded és a Back on Track csoportok aktivistái nemzetközi pizsamapartit hirdettek meg december 12-e éjszakára Európa számos nagyvárosába, kiállva az éjszakai vonatok fontossága mellett.
Péntektől tizenöt százalék árkedvezményt kap a MÁV-csoportnál, aki az új MÁVPlusz alkalmazásban vásárolja meg menetjegyét.
A tizenöt évre szóló megállapodás célja a régió logisztikai kapacitásainak erősítése.
Összesen huszonnégymilliárd forintnyi forrást vont el a MÁV-tól a szakminisztérium a napokban, Lázár János javaslatára. Az egyeskocsi-támogatás is megszűnik, az RCH leépít.
A szlovák vasút ŽSR az elmúlt időszak során villamosította a vonalat. A regionális gyorsvonatok a reggeli csúcsforgalomban óránként közlekednek december 14-étől.
A következő négy év során háromszázmilliárd forintot költ rá a magyar állam, ebből 175-öt az Európai Unió finanszíroz.
Pályázatot írtak ki a felvételi épület rendbehozatalára. Ha elkészül, nem kell Péterváradra utazni ahhoz, hogy felszálljon az ember egy Szabadkára, Belgrádba vagy a magyar fővárosba induló járatra.
A teljesárú jegyhez képest körülbelül negyven százalékkal olcsóbb utazási lehetőséget a főváros és Szeged, Nyíregyháza, Pécs között vették leginkább igénybe az utasok.
A járatok jövő áprilisban startolnának, a svájci szövetségi tanács pénzügyi bizottsága viszont megvágná az arra szánt támogatást, és az összeget inkább fenntartható repülőüzemanyagokra fordítaná. Az éjszakai vonatért petíciót indítottak.
A dániai Aarhus Letbane nyolc Citylinket szerez be. Az akkucsomaggal a felsővezetékek lejegesedése vagy betáplálási probléma esetén akár tíz kilométert is megtehetnek drót nélkül a járművek.