Két vonalon már üzemel az ETCS L2
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
A most átadott beruházás a Kelenföld–Százhalombatta–Pusztaszabolcs vasútvonal felújításának második ütemeként valósult meg. Ezzel vált teljessé az ország legnagyobb bruttó 156 milliárd forintból megvalósult vasúti fejlesztése.
Új elektronikus biztosítóberendezés, korszerű utastájékoztatási és távközlési rendszer épült ki a 40a számú vasútvonal Százhalombatta–Pusztaszabolcs szakaszán. A biztosítóberendezés üzembe helyezése megtörtént, jelenleg a forgalomszabályozó próbaüzem zajlik, hogy rövidesen elindulhasson a használatbavételi eljárás is.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló február 3-ától február 9-éig.
Pusztaszabolcs és Dombóvár, valamint Rákos és Szolnok között az év végére elkészülhet az állomási jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése.
A korszerűsítést a gyártó Stadler hazai karbantartó leányvállalata végezheti el.
Alig két hét múlva kezdetét veszi az egy teljes évig tartó vágányzár Kelenföld és Érd felső között. Lássuk, mire számíthatunk!