Jól mehet mostanában a kőbányáknak, építik a vasutat, autópályákat, utakat. Nyékládháza, Hejőpapi, Tállya, Uzsabánya, Kiskunlacháza napi sokezer tonna követ, sódert indít az építkezésekhez, és most végre Komló is újra beszállt a versenybe. A Rail Cargo Hungaria néhány kocsis tolatósán túl a Train Hungary is rakodik Komlón, a magánvasút irányvonatokban viszi az anyagot a 150-es vasútvonal és az 55-ös főút kereszteződésénél fekvő Kisszállásra. A Baja–Szeged utat alaposan felújítják, ehhez kell a komlói kő. Eggyel arrébb, Mélykútra is szállított a Train Hungary zúzott követ korábban, ennek a forgalomnak azonban tél óta egyelőre vége.

Mecsekpölöske és Magyarszék közt kanyarog a 012-es Sulzer a kőrakománnyal a 47-es vonalon. A képre kattintva galéria nyílik! (fotók: Vörös Attila)

A komlói kődöntőnél berakott vagonokat Sulzerrel továbbítják Godisáig, és a dízelgép vagy továbbviszi a vonatot Dombóvár–Bátaszék–Baja–Kiskunhalas útvonalon Kisszállásra, vagy egy ASEA áll a szerelvény élére, és kisebb kerülővel, a 40-es és a 150-es vonalon viszik ferencvárosi irányváltással.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!