Mozambik is kínai dízelmozdonyokkal fejleszt
A délkelet-afrikai ország vasúttársasága, a CFM a CRRC Ziyangtól rendelt vontatókat.
A délkelet-afrikai ország vasúttársasága, a CFM a CRRC Ziyangtól rendelt vontatókat.
Több európai és nemzeti vasúti árufuvarozási szövetség közös levélben írták meg panaszaikat az újonnan megválasztott német szövetségi közlekedési miniszternek.
Az építőipari vállalat márciusban vette át első ilyen mozdonyát a Siemens Mobilitytől. Most még négyet vásárolnak.
A vonali villany-hibrid mozdony Sajóbábony és Miskolc között elvégzett, zéró helyi kibocsátású tesztje vasúttörténeti jelentőségű.
Annak ellenére, hogy az uniós közlekedéspolitika egyik legfontosabb célja évtizedek óta a vasúti áruszállítás piaci részesedésének növelése, az európai gazdasági problémák meglehetősen érzékenyen érintik a vasúti áruszállítást. Csökken a szektor piaci részaránya, a vállalatok leépítenek.
A svájci teherfuvarozó vasúttársaság a viszonylag magas kihasználtság és az állami támogatás ellenére is felfüggeszti a németországi Freiburg és az olaszországi Novara közötti szolgáltatást a vasúthálózaton előforduló folyamatos korlátozások miatt.
Az úgynevezett Starline-hálózat gyorsabb és zökkenőmentesebb nemzetközi utazásokat tenne lehetővé, miközben Európa-szerte átalakítaná az áruszállítási logisztikát és csökkentené az ellátási láncok kibocsátását is.
A terelt tehervonatok fotózása nemcsak Magyarországon izgalmas téma, hanem külföldön is.
A többáramnemű Stadler-villamosmozdonyokból négyet vesz bérbe az Alpha Trains-től a spanyol magán-vasúttársaság.
Az EF-9K sorozatú gépek óriási, kilencezer lóerős teljesítményét a dedikált tehervonati folyosókon közlekedő nehéz konténervonatok élén fogják kihasználni.
A Die Güterbahnen vasúti árufuvarozási szövetség kielemezte a megállapodást, rámutatva, hogy a hivatalba lépő kormány részéről nincsenek mennyiségi célok, egyértelmű prioritások vagy kötelező érvényű kötelezettségek a vasút fejlesztése iránt.
Halk léptű dízel-hidraulikus mozdony szolgálja ki a 4-es számú vasútvonal menti ipari üzemeket.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.