Mint júniusban beszámoltunk róla, tíz csuklós és három szóló Ikarussal frissítette volna elöregedett járműparkját a Pécsi Közlekedési Zrt. Néhány héttel ezelőtt szárnyra kaptak olyan hírek, hogy mégsem lesz a vételből semmi, azonban az érintettek egyike sem kívánta kommentálni a hírt. Az iskolakezdés elérkezett, Pécs viszont „új” buszok nélkül maradt, a problémát ezért menetrend-módosítással igyekeztek orvosolni, ami így már remélhetőleg kevesebb járművel is teljesíthető lesz.

Sajnos az ország többi részén sem túl rózsás a helyzet a buszbeszerzéseket illetően: a BKV a lefújt miditender miatt az Ikarus 405-ösök felújítása mellett döntött, a Volánokhoz pedig országos szinten már legjobb esetben is csak tíz-tizenöt busz érkezhet (a korábbi tenderek opciójaként), hiszen egyre inkább biztossá válik, hogy új közbeszerzési kiírásra ebben az évben már nem lehet számítani.

A három szólót ismét állományba vette a Hajdú Volán debreceni helyközi üzeme, a csuklósok pedig – egyéb okokból kifolyólag – a berettyóújfalui telephelyre kerültek