Pótdíjazás, menetrend szerint
Jók a rövid átszállási idők, de a jegyrendszer miért nem tudja ezt követni?
Jók a rövid átszállási idők, de a jegyrendszer miért nem tudja ezt követni?
Fónagy János foglalkozik vele. Sikerül neki? Jó kérdés! Előveszik Vitézy Dávid korábbi tanulmányát? Még jobb kérdés!
A fizetés nevetséges a konkurenciához képest, miközben 2020-ig ezer kilépő dolgozó pótlását kellene megoldani. A szakszervezet úgy gondolja van megoldás: harminc százalékos béremelés. Ha ez nem lesz, akkor jön a sztrájk.
A Közlekedési Munkástanácsok Szövetsége a Volán társaságoknál átlagosan legalább 10–15 százalékos béremelést kezdeményez a 2017-es évre szóló bértárgyalásokon.
Az elsőből nyolcvanegy főút újulhat meg, a másodikból a vasút fejlődhet, a harmadikból a Volán vehet buszokat. A miniszter cáfolta korrupciógyanút is a Budapest–Belgrád vasútvonallal kapcsolatban.