A 2004 nyarán alakult angol Enterprise Bus Limited célja korszerű városi midibuszok gyártása volt. Egy magyar céggel összefogva azonnal neki is láttak egy prototípus készítésének, 2005 nyarán el is készült az első Plasma típusú kocsi, amely rögtön a Jászkun Volánhoz került tesztelésre. Az első jármű sikere nyomán megindult a sorozatgyártás az Enterprise Bus Limited magyarországi telephelyén, Budafokon. Az itt elkészült járóképes alvázra a Csaba Metál, illetve egy másik beszállító elkészítette a vázszerkezetet, a buszok végszerelése pedig a Jászkun Volán buszfelújító cégénél, a General Service Kft.-nél történt Szolnokon. Egy angol buszgyár, a Plaxton is érdeklődést mutatott a buszok iránt, a céggel kötött megállapodás szerint a buszokat Primo néven hozták forgalomba a szigetországban, ez esetben a végszerelés odakint történt. A három építési stádiumnak megfelelően a Plasma buszokat az Enterprise Bus három készültségi fokban is árulta: a teljesen kész jármű mellett a vevők választhattak a járóképes alváz, illetve a vázállapotú kocsi között. Ezt kihasználva a szintén rövid életű Hungarian Bus egy vázállapotú kocsit vásárolt, és azt saját telephelyén fejezte be. A kocsit végül elektromos kisbusszá építve a debreceni ITK állította forgalomba.

Plasma midibusz Szolnokon<br/>A képre kattintva a Plasma buszokról készült galériánkat tekinthetik meg.

A sorozatgyártott buszok EURO 4-es besorolású Cummins motort és Allison automata váltót kaptak, a kocsik jó futásáról Rába futóművek gondoskodtak. Az itthon elért szerényebb sikerek ellenére Angliában és Új-Zélandon igen sikeres volt a jármű, 2008-ban már a kétszázadik elkészült járművet ünnepelhették, amelyből mindössze harminc talált idehaza gazdára. A hazai buszok nagy része a Jászkun Volánhoz került, az általuk üzemeltetett helyi járatokra, de néhány busz helyközi feladatokat is kapott. Hat példány egy hosszabb miskolci teszt után a borsodi megyeszékhelyen került állományba, ezen felül a DKV bérel három kocsit a Jászkun Volántól. A szolnoki cég ugyanis nemcsak a gyártásban közreműködött, hanem a buszok forgalmazásában is. A gyártás végül 2009-ben fejeződött be, idehaza ugyanis nem tudott átütő sikereket elérni a midibusz, pedig még a BKV is tesztelte, sőt a fővárosi cég midibusztenderén is indult a típus.