A kisáruszállító és személyszállító változata Európa több országában is rendelhető az energy elnevezésű 75, illetve 90 lóerős dízelmotorokkal. A sajtóanyag szerint ezek a járművek száz kilométerenként beérik 4,3 liter gázolajjal. Az alacsony fogyasztásban a sofőrt támogatja a stop-start rendszer, amely megálláskor lekapcsolja a motort, a kuplung felengedésekor pedig újraindítja az erőforrást, megtakarítva az üresjáratban elhasznált üzemanyagot. Az 1,5 literes frissített dízellel a Kangoo szén-dioxid-kibocsátása 112 gramm kilométerenként.

Álló helyzetben nem fogyaszt a motor <br /> (fotó:

A kisebb fogyasztás mellett jó hír az üzemeltetőknek, hogy nőtt a kocsik szervizciklusa, a két motor olajcsere-periódusa negyvenezer kilométer. A kínálatban megmaradt a 105 lóerős 1,6 literes benzinmotor és az 1,5 literes dízel 110 lóerős változata is. Magyarországon egyelőre nem forgalmazzák a takarékosabb motorokat, a stop-start rendszer felárát ugyanis a hazai fogyasztók nem szívesen fizetik ki.