Változott a személyes ügyfélszolgálatok működése a MÁV-Startnál

iho/vasút   ·   2020.03.19. 16:30
400px_keleti_ugyfelszolgalat

A járványügyi helyzet miatt a Kormány döntésével és a szakemberek javaslataival teljes összhangban a MÁV-Start átszervezte és korlátozta a személyes ügyfélszolgálatai működését. A sorban állás és személyes érintkezések csökkentése érdekében a vasúttársaság arra kéri az utasokat, hogy a jegyek és bérletek vásárláshoz részesítsék előnyben a MÁV applikáció használatát és az e-vonatjegy váltását.

Március 19-étől az eddigi, nyitott pultos ügyfélszolgálati helyszínek helyett az állomások személypénztárában, az erre kijelölt ablaknál történik az ügyfelek fogadása (fotó: MÁV-Start Zrt.)

Az utasok és a munkavállalók egészségének védelme érdekében, a személyes ügyfélszolgálatok március 19-étől országosan korlátozott szolgáltatással és új helyszíneken várják az ügyfeleket. Az eddigi, nyitott pultos ügyfélszolgálati helyszínek helyett az adott állomás személypénztárában, az erre kijelölt ablaknál történik az ügyfelek fogadása, e pénztárablakok kialakítása alkalmas a fertőzés kockázatának csökkentésére. Az új helyszíneken az ajándéktárgyak értékesítésére és az önkiszolgáló csomagmegőrzők üzemeltetésére nincs lehetőség. A szegedi és a békéscsabai ügyfélszolgálaton szünetel a helyi autóbuszjegyek értékesítése is. A személyes ügyfélszolgálatok többi szolgáltatása továbbra is elérhető. Az érintett irodák: Keleti pályaudvar, Déli pályaudvar, Székesfehérvár, Győr, Szolnok,  Pécs, Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza, Szeged, Békéscsaba.

A Start Klub kártya-átvevőhelyként is működő irodák helyett a helyi személypénztárakban van lehetőség a Start Klub kártya átvételére. Az átvétel pontos helyéről a helyszínen kifüggesztett tájékoztató ad információt. A már az átvevőhelyen lévő vagy a jelenleg gyártás alatt álló Start Klub kártyákat az átvevőhelyek a harminc napos átvételi időn túl is megőrzik, az érintett utasok azokat a későbbiekben át tudják venni.

Az utasok folyamatosan, a nap 24 órájában fordulhatnak a Mávdirekt telefonos ügyfélszolgálatához a +36-1-349-49-49-es, vagy mobilhálózatról a +36-20/30/70-499-4999-es telefonszámon; írásban a https://www.mavcsoport.hu/ugyfelszolgalat/uzenetkuldes címen vagy az eszrevetel@mav-start.hu e-mail címen. Aki teheti, személyes ügyintézés helyett válassza inkább ezt a lehetőséget.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek