Forgalomba állt a századik e-busz Torontóban
Az Óperencián túl is a zéró helyi emissziójú járműflották kialakítását tűzték a zöld átállás juharleveles zászlajára.
Az Óperencián túl is a zéró helyi emissziójú járműflották kialakítását tűzték a zöld átállás juharleveles zászlajára.
A haváriaközpont rendelte így, szerencsére csak 27 kilométert kellett főnie az utasoknak a jócskán negyven fok feletti hőmérsékletű utastérben.
A Bécsi út/Vörösvári út végállomás és a Szentlélek tér között pótlóbusz jár, ami mellett a Vörösvári úton közlekedő 137-es, 218-as és 237-es autóbuszok is igénybe vehetők.
De az IK630-as csak egy apró – bár annál fontosabb – szelete a júliusi, budapesti nosztalgia felhozatalnak.
Már gyártják a Sárga-tenger partján fekvő Csingtaóban azokat a szóló- és csuklós e-buszokat, amelyek a tervek szerint 2026 tavaszától folyamatosan állnak majd forgalomba Budapesten.
Az intermodális csomópont megépítéséről még tavasszal határozott a kormány, van rá forrás is, a projekt egy–két év elteltével valósulhat meg.
Az előttünk álló hétvége kiemelkedő programját elsősorban a vasúthoz és az autóbuszokhoz az átlagosnál intenzívebben kötődőknek állították össze. Fókuszban a MÁV M62-es sorozat, egyúttal tömeges, főleg német és cseh vasútbaráti jelenlétre lehet számítani. A napijegy 4990 forint!
A Budapesti Közlekedési Központ kiterjeszti a kerékpárszállítás lehetőségét a 87-es buszcsalád vonalára.
A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.
Az első kocsik a Balaton környékén álltak forgalomba, a nyár közepére pedig várhatóan már mind a 131 busz közlekedni fog.
Június 21-e: egy éjszaka, amikor hajóskapitány, autószakértő, buszvezető, vegyész, bányász, kovács, fizikus vagy akár velocipédversenyző is lehetsz!
Június 21-étől hosszabb útvonalon közlekedik a 81-es troli, ezzel párhuzamosan a 74A vonal június 20-án üzemel utoljára, ekkor nosztalgiajáratként egy régi ZiU-9B troli is forgalomba áll.
Titkos bunker Veszprémben, tramtrain-műhely Szegeden, vasúttörténeti gyűjtemény Pécsett, nosztalgiabuszok Hatvanban, és egyéb érdekességek több más helyen.
Az előző hónaphoz képest csupán kisebb, a múlt év azonos időszakához képest azonban már jelentősebb mértékben, négy százalékkal nőtt a hazai vonatok pontossága.
Június elsejével lépett életbe a késésbiztosítási rendszer, az első három nap alatt 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.