A Flirtök esztergomi hatalomátvétele óta ki tudnak adni Csörgőt a dél-budai csomóponti kiszolgáló tehervonatra. Korábban remot Bobó dolgozott a budafoki, nagytétényi iparvágányokon, de sokszor túl sok kocsi gyűlt össze és kétszer kellett fordulnia. Március végén a Desirók 2-es vonalról a lajosmizseire kerültek, onnan pedig felszabadultak a Csörgők, így már jut a tolatósra is.

A 40a vonal átépítése miatt Kelenföld és Érd felső között teljes kizárásos vágányzár van, de a tehervonati kiszolgálást fenntartják. Az építési területen azonban csak világosban közlekedhet a kiszolgálómenet – a vágányzár előtt az éj leple alatt végezték el a munkát. A 30a vonali Nagytétény állomásból kiágazó Harbor Park iparvágányát továbbra is éjjel szolgálják ki, de a nagytétény-diósdi és a hárosi iparvágányon világosban dolgoznak.

Háros állomásra érkezik a Csörgő hosszú tartályvonattal (fotó: Vörös Attila)

Szerdán a Csörgőnek előbb a Harbor Parkban akadt dolga, majd reggel elindult Nagytétény-Diósdra is a Brenntag iparvágányra. Nem szokatlan, hogy hosszú tartályvonatokat hoznak el onnan, bár legtöbbször csak négy–hat kocsiból áll az elegy. Szerdán viszont megszaporodtak a tartályok, összesen huszonhetet vitt be Kelenföldre a 110-es Csörgő – majd onnan a nagytétényi kocsikkal együtt tovább Ferencvárosba.

* *

Fotós kollégánk cégeknek és magánszemélyeknek is vállal fotózást: esküvő, rendezvény, portré, családi képek műfajában keressék bátran Attilát az alábbi elérhetőségein!

Honlap: vorosattila.com
Facebook: Vörös Attila fotó
Instagram: vorosatil_ae
Mail: voriae@gmail.com

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!