Trakcióváltás Dombóváron
Március utolsó hetében dolgoztak utoljára Szergejek Dombóvár környékén a Rail Cargo Hungaria tolatós tehervonatai élén. Napról-napra lekövettük az eseményeket.
Március utolsó hetében dolgoztak utoljára Szergejek Dombóvár környékén a Rail Cargo Hungaria tolatós tehervonatai élén. Napról-napra lekövettük az eseményeket.
A dombóvári kargósok már nagyon várják új gépüket, az ünnepi hétvégén remot Szergejjel dolgoztak.
Még Szergej dübörög a legtolatósabb tehervonat élén, de már nem sokáig.
Harmadik nekifutásra sikerült elvinni a bajai ócskavasvonatot, nagyon rossz a mozdonyhelyzet Dombóváron.
Elkészült a 116-os Szergej felújítása – retró külcsínnel. Ez most a Start legpirosabb gépe.
Idén már a Bobó Kft. végzi a 94-es vonal kiszolgáló tehervonatának vontatását.
Még jártak Csörgők, volt ünnepi tolatós teher, és még egy MDmot is előkerült.
A két ünnep közti pangós időszak nem a vasútfotósok kedvence. De Dél-Baranyában nem állt meg az élet most sem!
A Kárpát Vasút Nohab helyett a másik közönségkedvenc mozdonyt delegálta. Duplán!
Októbertől a hatvani tolatósok élén már nem a Start dízelei dolgoznak, így a 224-es Púpos munka nélkül maradt. Egyelőre ismeretlen a gép további sorsa.
Egy üres melaszvonatot húzott ki az élesztőgyár iparvágányáról.
Jövő héttől olyan sűrű lesz a menetrend a 11-es vonalon, hogy nem fér már bele a nappali kiszolgálás.
Rendkívül ritkán van forgalom az erőmű iparvágányán!
Minimális a forgalom a Kisterenye–Kál-Kápolna vasútvonalon, csak a rönkfát szállítják vasúton néha.
A fővárosi iparvágányok nagy részén és Vácon mostantól startos Bobó helyett az RCH saját dízelei dolgoznak.