Nézze meg ezt a néhány képet az utolsó két piros Flirtről! Celldömölkön hamarosan mindkettő bekékül
A 014-es és a 060-as „bírta” pirosban legtovább. Előbbi még egy szempontból leg.
A 014-es és a 060-as „bírta” pirosban legtovább. Előbbi még egy szempontból leg.
Bobó, Szergej és Traxx is húzta az ex-gyseves kocsikat. Képriport.
Az utolsó előtti retró hétvégén a Csörgők a somoskőújfalui vonalra tértek vissza.
A Vasutazz Velünk csapata az Inzsellér Expresszen felül Sebes Zsilzony névvel is indított egy különvonatot Budapestről Szentesre, mely visszafelé Orosházán át egy több mint százéves pályaszakaszon haladt.
„Szívből adjuk, hisz munkatársunkról van szó” – ezzel a szlogennel alapította meg a vasúttársaság a GYSEV SZÍV Alapítványt, amely 2023 szeptemberétől kezdte el működését.
Szombaton délelőtt tíztől délután hatig rendezik meg az idei Kecskeméti Kisvasúti Nap és Hajtányparádét.
Gőzerővel folyik a munka a kelebiai vasút újjáépítésén a fővárosközeli területeken is.
Elindult a YouTube-on egy csatorna, ahol három srác közlekedési témájú videókat készít. Elsőnek a Délibe mentek ki.
Hatvan és Somoskőújfalu között két Púpossal fordult meg az olajzöld Bhv-szerelvény.
A csehországi AŽD Praha vasúti cég által szervezett Miss Švestková dráha 2023 nagy sikert aratott.
A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum az 1043-as és az 1061-es pályaszámú ezres sorozatú villamos motorkocsikat a gyűjteményfejlesztési programja keretében szállíttatta a Kőbányai úti járműjavítóba.
Egy újabb „ilyen sem volt még” különvonatot szervezett a Vasparipák Facebook-oldal.
A hétvégi dunaújvárosi terelésben több gabonavonat közlekedett, mint szénvonat.