Hol a legjobb vonatozni Európában? És hol a legkevésbé kellemes? Negyedik, bónusz rész
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
A vasúttársaság Sopron és Nezsider között elsősorban turisztikai céllal indított járatainak az a célja, hogy környezetbarát vasúti közlekedéssel minél többen felkeressék az UNESCO világörökség részévé nyilvánított Fertő-táj magyar és osztrák oldalának településeit, látnivalóit.
A MÁV-Start szervezésében rendezték meg az Európai Vasúti és Pályahálózat-működtetők Közössége CEO Coalition idei rendezvényt, ami a tagvállalati vezetők közös munkájának legfőbb eseménye.
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
A Telegraph utánajárt. Magyarország a középmezőny végén, Romániát látványosabbnak érezték.
A Telegraph utánajárt. Spoiler: Magyarország nincs a legrosszabbak között!
A Gyermekvasút nyomában elnevezésű, húsz kilométeres túra érinti a fővárosi kisvasút minden állomását, valamint a környék főbb látványosságait.
A turizmus fellendítését célzó mexikói vasúthálózat 45,6 kilométeres, villamosított pályája a cancúni reptértől vezet Playa del Carmen óceánparti üdülővárosáig.
A Magyar Automobil Részvénytársaság Arad (MARTA) múlt század elején gyártott járművének hasonmása a kulturális turizmust szolgálná: egy előre meghatározott útvonalon közlekedne a partiumi városban.
Néhány éven belül vissza szeretnék állítani a vonatközlekedést, aminek jelenleg elsősorban egy használható mozdony a híja.
Az olasz nemzeti vasúttársaság új, Espresso Cadore elnevezésű szolgáltatása december 15-étől február végéig vehető igénybe hétvégenként.
Már kerékpárokat és síléceket is lehet szállítani Szeptemvri és Dobriniste között.
Decemberben több alkalommal indul útnak Budapestről a császárvárosba a Continental Classic Express, hogy a népszerű karácsonyi vásárokhoz kényelmes és exkluzív járatokkal is el lehessen jutni.
A Tátrai Villamos Vasúton és a Fogaskerekű Vasúton a nyári főszezon két hónapjában összesen 1,11 millió utast szállított a ZSSK.
Az augusztus 28-ával életbe lépő utószezoni menetrend a főszezon utáni négy hétben, szeptember 24-éig több országrészből garantálja a sűrűbb közlekedést, átszállás nélküli eljutást a Balatonhoz.