Egyre fogynak a ráncajtós Ikarusok Budapesten

Bohus Dávid   ·   2012.03.23. 10:00
400_180

Az utolsó széria a nyolcvanas évek közepén érkezett a Budapesti Közlekedési Vállalathoz. Életkoruk mára a 25 évet is meghaladta. A régi időszakot idéző, hangosan csapódó ajtók hangulatát szinte már csak az autóbuszbarátok kedvelik, az utazóközönség számára mindenképpen egyet jelent: cseréjük már régóta megérett.

A forgalomból kivont, megbontott, üzemképtelen példányokat a BKV értékesítésre is felkínálta, egyikük a napokban viszont nem úszta meg a teljes elbontást.

Napjainkra kilenc üzemképes példány maradt meg belőlük.

A BPI-755 ma már nincs forgalomban <br> A képre kattintva galéria nyílik <br> (a szerző felvételei)

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.