A BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója, Massimiliano Di Silvestre a BMW 3-as modelljének teljesen megújult, hetedik generációs változatát bemutató eseményen elmondta: a BMW rekordértékesítéssel zárta a 2018-as évet Magyarországon, amikor tizenhat százalékos növekedést értek el 2017-hez képest, összesen 3140 BMW-t adtak el, Miniből pedig 19 százalékkal többet, 267-et. Az idén megújuló modelljeik mellett konnektoros hibrid változat érkezik az új 3-as sorozatból, bemutatkozik az eddigi legnagyobb szabadidőautójuk, az X7-es, a Miniből pedig év végén érkezik az első teljesen elektromos változat.

Arra a kérdésre, hogy Magyarországon miért ilyen népszerű az elektromos autózás, az ügyvezető úgy válaszolt: a vásárlók nyitottak az új technológiákra, a kormányzat pedig komoly mértékben támogatja az elektromobilitást, kedvezményeket kínál a vásárláshoz. Hozzátette, hogy a zöld rendszám például az ingyenes parkolás miatt rendkívül vonzó és "menő" az autósok körében. Magyarországon a 3-as modell az 5-ös sorozat után a legnépszerűbb típus. Előbbiből 336-ot, utóbbiból 635-öt adtak el tavaly.

A BMW a magyarországi újautópiacon 2,3 százalékkal részesedik a Datahouse adatai szerint. Tavaly a prémium szegmensben a stabil második helyet érték el a Mercedes után. A BMW nemcsak Magyarországon, hanem globálisan is rekordévet zárt az eladásokat tekintve. Összesen 2 millió 490 ezer 664 autót adtak el, a tavalyi rekordjukat is megdöntve ez lett a cég eddigi legjobb értékesítési éve.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!