Sikerrel zárultak az Ikarus 80e V3-as midibuszának szlovéniai tesztjei
A közel fél éven át tartó tesztsorozat során hat különböző városban bizonyíthatott a helyi közösségi közlekedésben az elektromos jármű.
A közel fél éven át tartó tesztsorozat során hat különböző városban bizonyíthatott a helyi közösségi közlekedésben az elektromos jármű.
A városi buszcsaládból Németországban már eladtak néhányat. Most megújul a kinézetük és hosszabb kivitelben is elérhetővé válnak.
Az első villamos-akkumulátoros Končar-szerelvény Zágráb és Belovár között pendlizik.
Az orosz főváros villamoshálózatát is üzemeltető Moszkvai Metró száz egyszekciós kocsit vásárol a hazai PK TS-től.
A részvényesek az igazgatótanács összes javaslatát jóváhagyták és részvényenként 0,2 svájci frank osztalékot határoztak meg.
A CRRC Changchun Railway Vehicles által épített intercity-szerelvény számos digitális technológiát ötvöz.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
A hazai vasúti járműipari vállalatok keresik azt a márkanevet, ami segíthetné a piaci pozíciójukat. A nagymúltú Ganz–MÁVAG névre többen is pályáznának, de a nemzetközi piacok meghódításához inkább jó termék, mint történelmi márka segítene.
A tulajdonos amerikai Greenbrier a működési költségek növekedésével, logisztikai nehézségekkel és az amerikai megrendelések hiányával indokolja a döntést. Hétszáz dolgozónak mondanak fel.
A hazai Türasaş által épített, E39000-es sorozatú villamos szerelvénnyel a külföldi piacokat is megcéloznák.
A Ferrovie della Calabria (FdC) három dízel-elektromos szerelvényt rendelt, így már tizenkét Stadler-vonat szolgálhatja majd az utasokat.
A spanyol vállalat megvenné a lengyel villamosgyártót, még idén árajánlatot is tesznek.
A német város közlekedési vállalata, a Verkehrsbetriebe Potsdam (ViP) legalább tizenhárom, teljes hosszban alacsonypadlós villamossal korszerűsíti flottáját, növelve a kapacitást.
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
A marokkói nemzeti vasút nagysebességű, intercity- és elővárosi szerelvényeket is vásárol, összesen százhatvannyolcat, körülbelül 540 milliárd forint összértékben.