Jókora Stadler-villamosflotta állhat forgalomba Kölnben
A német város közlekedési társasága, a KVB százharminckét magaspadlós szerelvényt rendelt a svájci gyártótól, csaknem hétszázmillió euró értékben. Az első villamosokat 2029-ben vehetik át.
A német város közlekedési társasága, a KVB százharminckét magaspadlós szerelvényt rendelt a svájci gyártótól, csaknem hétszázmillió euró értékben. Az első villamosokat 2029-ben vehetik át.
A 22Ev típusú, moduláris villamos szerelvényt egy- és kétszintes verzióban is kínálná a cseh gyártó.
Az RS Lease Slovakia lízingcég két villamos mozdonyt rendelt meg a Softronictól. A Craiovában megépítendő gépeket a tervek szerint 2026 első felében vehetik át.
A belga nemzeti vasúttársaság akár hatszáz AM30-as villamos motorvonatot vásárolhat a baszk gyártótól, 3 milliárd 400 millió euró összértékben.
Az Innoway Trieste által kifejlesztett, InnoWaggon típusú teherkocsicsalád első két, nyolcvan láb hosszú példányát nemrégiben adták át a Yellow2Rail és a Papierholz Austria cégeknek.
A KTZ összesen 557 vasúti kocsit rendelt a svájci gyártótól, többféle kivitelben.
Az edmontoni könnyűvasút egyik járművéről, a tajvani metró automata szerelvényéről és a szöuli reptéri vasút egyik vonatáról rántotta le a leplet a dél-koreai gyártó Puszanban, a RailLog Korea szakkiállításon.
A négytengelyes villamosmozdony-család legújabb generációjának első két prototípusát építi a lengyel Pesa, az FPS pedig hattengelyes nagydízelek kifejlesztésén dolgozik Poznańban.
Az új megrendelések 74 százalékkal emelkedtek és 1,7 milliárd eurót tesznek ki, a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) pedig 185 százalékkal, 62 millió euróra nőtt.
A közel fél éven át tartó tesztsorozat során hat különböző városban bizonyíthatott a helyi közösségi közlekedésben az elektromos jármű.
A városi buszcsaládból Németországban már eladtak néhányat. Most megújul a kinézetük és hosszabb kivitelben is elérhetővé válnak.
Az első villamos-akkumulátoros Končar-szerelvény Zágráb és Belovár között pendlizik.
Az orosz főváros villamoshálózatát is üzemeltető Moszkvai Metró száz egyszekciós kocsit vásárol a hazai PK TS-től.
A részvényesek az igazgatótanács összes javaslatát jóváhagyták és részvényenként 0,2 svájci frank osztalékot határoztak meg.
A CRRC Changchun Railway Vehicles által épített intercity-szerelvény számos digitális technológiát ötvöz.