Szinte tegnap történt, hogy az 1-es villamos teljes vonalát és az összes megállót felújították, nem is beszélve a Fehérvári útig hosszabbításról. Valóban, a munkák elkezdése óta alig több mint négy év múlt el csupán, jó néhány megálló mégis komoly hiányosságokat mutat.

Még valamiféle tendenciát is nehéz lenne felfedezni: ugyanolyan lepukkant külsővel kerül szemünk elé a 2014-ben átépült Vágány utcai megállóhely, mint a jó egy évvel később átadott Fehérvári úti végállomás. De vegyük csak sorra a problémákat!

Ez az információs tábla szinte az átadás után egyből megrongálódott a Vágány utcai megállóban A képre kattintva galéria nyílik (Kemsei Zoltán felvételei)

Minden megállóhelyen perontető épült (hol kisebb, hol pedig nagyobb), az alatt pedig kivilágítható információs táblákat helyeztek el az aktuális menetrenddel, a környék közlekedési térképével, és egyéb, aktuális információkkal. Hogy az idő vasfoga rágta-e meg (ennyi idő alatt?), vagy egynéhány türelmetlen utas a megállón állt bosszút, mert épp elment az orra előtt az utolsó járat, nem tudni, viszont nem ártott volna a sérülések helyére erősített, az ideiglenességet sugárzó OSB-lapot alkalomadtán a jól megtervezett arculatot visszaadó fémlemezre, plexire cserélni.

A túloldalon még a hosszú CAF-ok érkezését hirdetik

Hogy ne csak a rosszat említsük, munkatársunk megszemlélte, hol tart az Etele úti hosszabbítás. Haladnak, ez egyszer biztos, a közút egyirányúsítása mellett az alépítmény kiásásával is. Meteorológiai jóslásokba nem bocsátkozhatunk, remélhetőleg a téli időjárás nem szegi kedvét a munkásoknak. Egyetlen kérdésünk marad a végére csupán: ugye nemcsak a megépítésre van szándék, neadjisten pénz?

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!