Nemrég Kelenföldön csodálhattuk meg a 2202-es CAF villamost, az iskolaév végével pedig a kocsikiadások is változtak. A budai rakparton – a Fonódó építése miatt egyelőre csak a Lánchídig – közlekedő 19-es és 41-es villamosokon az eddig megszokott Ganz csuklósok helyett Tatra párosok futnak. Ezzel együtt gyarapodott a „halálra ítélt” iparik száma, egy közlekedési fórum szerint az 1406, 1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1421, 1426, 1429, 1431 pályaszámú Ganzok készülhetnek a vesztőhelyre. Véglegesedett az Erzsébet híd környékének megállási rendje is: a régi Döbrentei tér megállók megszűntek, a rakparti villamosoknak a Várbazárnál, valamint a 18-assal közösen a Rudas fürdőnél épült új megállóhely.

A 41-esen 1987 után láthatunk újra Tatrát...<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!