A beszerzés keretében egy nagyteljesítményű ágyazatrostáló gépet, egy dinamikus vágánystabilizátort, egy kitérő szabályozó gépet, valamint egy sínköszörűgépet gyártat majd le a MÁV. Az új gépek gyártása és az üzembe helyezéshez szükséges engedélyek megszerzése – géptípustól függően – huszonnégy és harminc hónap, ezt követően állhatnak majd munkába a karbantartandó vagy felújítandó vonalszakaszokon.

Ezek Swietelsky-gépek. Hamarosan a MÁV-nak is lehet ehhez hasonló saját „felszerelése”

A karbantartás és fejlesztés szerepe hosszú távon is kiemelten fontos: az új berendezésekkel gyorsabb ütemben szüntethetik meg a sebességkorlátozásokat, ennek köszönhetően pedig megbízhatóbb és komfortosabb utazási körülmények várják majd az utasokat.

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!