Most már tényleg kész a rákosrendezői karbantartás
Befejeződtek a vágányzári munkák és az előírt utószabályozások, így az érintett szakaszokon megszűntek a lassújelek és a korábbi sebességkorlátozások.
Befejeződtek a vágányzári munkák és az előírt utószabályozások, így az érintett szakaszokon megszűntek a lassújelek és a korábbi sebességkorlátozások.
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
Debrecen egyik legfontosabb elővárosi mellékvonalán már egy ideje részben buszok viszik az utasokat és a pálya állapota járműhiány miatt. A vonal a leendő akkumulátorgyár és a reptér futópályájának meghosszabbításának útjában áll. Van visszút?
Kétszáz éve, 1825. szeptember 27-én kezdte meg működését a világ első közforgalmú vasútja, a Stockton & Darlington Railway. De mi történt azóta? Nemzetközi és hazai kitekintés.
Az 1972-ben általa komponált dallamsor a MÁV egységes utastájékoztatásának alapjává és igazi hungarikummá vált.
A román határig vezető harminc kilométernyi pálya újult meg, kiépült a második vágány, az ETCS telepítését követően pedig százhatvannal lehet majd rajta haladni.
Szeptember 23-ától három hétig pótlóbuszok közlekednek Dombóvár, Szentlőrinc és Pécs között. A kiemelt karbantartás célja a sebességkorlátozások megszüntetése, a Budapest és Pécs közötti vonatközlekedés pontosabbá tétele.
A Nagyállomás ikonikus látványossága, a 326.136-os pályaszámú, száznegyven éves gőzmozdony ismét régi fényében tündököl, miután állagmegóvó felújításon esett át a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum, valamint a MÁV-csoport közös munkájának köszönhetően.
Az S750-es Bz-szerelvény első két kocsija hagyta el a sínpárt, eddig tisztázatlan okból. Egy utas könnyebben sérült.
Csaknem tizenkilenc kilométer hosszan felszámolták a sebességkorlátozásokat, így újra nyolcvannal mehetnek a szerelvények.
Flottaerősítési elképzelések a magyar államvasutakon. Jellemző a feltételes mód.
Más nyelvek szerint tizenöt lesz az a tizennégy, de a lényeg ettől nem változik: szeptember 27–28-án a hatvan éves MÁV M62 sorozaté a vasútberkekbeli főszerep. Ám ez még nem minden: a dízel nagyvasak rajongói, és egyáltalán, a múlt utáni sóvárgás letéteményesei még két időpontot rögzítsenek a határidő naplójukban, a csabai menetet (október 11.) és a november 22-i tókerülést.
A beruházás része a MÁV-csoport országos kiterjedésű, tizennégy vármegyében több mint harminc helyszínt érintő, saját forrásokból finanszírozott állomásfelújítási programjának.
Az éjszakai órákban Nagytéténynél egy autós felhajtott a vágányokra, a járművet pedig a pálya közepén hagyta. Szerencsére a Balatonfüredről a Déli pályaudvarra tartó Bagolyvonat még időben meg tudott állni.
A szobi vonalon augusztus 25-én 9 órától 29-én 22 óráig Nagymaros és Szob között csak egy vágányon közlekedhetnek a vonatok.