Szili volt. És még van
De, hogy meddig lesz komolyabb számban? A kérdésre nem lehet tudni az egyértelmű választ.
De, hogy meddig lesz komolyabb számban? A kérdésre nem lehet tudni az egyértelmű választ.
A MÁV Igazgatósága elfogadta Hegyi Zsolt MÁV-vezér javaslatát: 860 milliárdra bővült a pályafelújításokra fordítható saját forrás.
Az adventi ünnepi időszakban egyes vonalakon, vonatoknál és buszoknál egyaránt a csúcsidőszakokban a megszokottnál több jármű forgalomba állításával készül a közlekedési társaság.
Érdemi javulást a székesfehérvári, a nagykanizsai és a tapolcai vonalon tapasztalhattak, a ceglédi oldalban viszont visszaesést könyvelhettek el a vágányzár miatt.
A bozótirtás után az elmosott szakaszon elkezdődtek a földmunkák.
A MÁV az állomásfelújítási program keretében 35 állomást pofoz ki, melynek során Budapest egyik kedvenc kirándulóhelye is újjászületik.
Péntektől tizenöt százalék árkedvezményt kap a MÁV-csoportnál, aki az új MÁVPlusz alkalmazásban vásárolja meg menetjegyét.
A következő négy év során háromszázmilliárd forintot költ rá a magyar állam, ebből 175-öt az Európai Unió finanszíroz.
A teljesárú jegyhez képest körülbelül negyven százalékkal olcsóbb utazási lehetőséget a főváros és Szeged, Nyíregyháza, Pécs között vették leginkább igénybe az utasok.
A MÁV-csoport felújított Ikarus 280-as csuklóssal kiadott, nosztalgia Mikulásbusza szombattól hétvégente ingázik Budapest és Gödöllő között. A Balatonfenyvesi kisvasút fényszerelvénye is forgalomba áll.
Folytatódik a pályakarbantartás: december 12-éig csak Hűvösvölgy és Csillebérc között járnak a vonatok, a megszokott menetrend szerint, óránként indulnak.
A MÁV-csoport új járatinfó-szolgáltatása minden eddiginél több utastájékoztatási funkciót egyesít: valós idejű térképes követést, részletes jármű- és járatadatokat, késésibiztosítás-jelzést.
Ez az egység közlekedik majd Hungáriaként a Budapest–Pozsony–Prága útvonalon.
Fényszili, Fény-HÉV, fénybuszok, fény-kisvonat, sőt, az éven Fény-Bz is lesz! A fényvonatok november 30-ától csodálhatók meg.
Az alkotás az egykori pálya teljes történetét bemutatja, az első személyvonat 1905. november 18-ai indításától az 1979-es teljes felszámolásig, különös tekintettel a Kaposmérő–Középrigóc közötti, mára nyomvonalnyom nélkül maradt szakaszra.