Jelentős pénzeket invesztál vasútfejlesztésbe 2025-ben Mexikó
A kormány 157 milliárd pesóból, vagyis körülbelül 3000 milliárd forintból hoz létre új vasúti pályákat a személyszállításhoz, továbbá az áruszállítást is fejleszti.
A kormány 157 milliárd pesóból, vagyis körülbelül 3000 milliárd forintból hoz létre új vasúti pályákat a személyszállításhoz, továbbá az áruszállítást is fejleszti.
Nyolc éven át nem közlekedhettek személyszállító vonatok Magyarország és a Vajdaság között a 136-os vonalon. Jövőre elkészülnek a villamosítási és biztosítóberendezési munkálatok is a magyar szakaszon, továbbá a szegedi deltavágányt is üzembe helyezik.
Lázár János miniszter Botka László polgármesterrel folytatott megbeszélését követő sajtótájékoztatóján azt mondta, az üzem építése, amely Magyarország legnagyobb autógyára lesz, a várakozásoknál sokkal gyorsabb ütemben halad. Bejelentettek számos közlekedésfejlesztési tervet is.
A legalább háromszáz nyitott vagont vasútépítésekhez fogja felhasználni a belga vasúti infrastruktúra-kezelő.
A szegedi fővonalon szeptember 29-éig több ütemben, illetve eltérő szakaszokon pótlóbuszok járnak, változik a vonatok közlekedése pályakarbantartás és a szegedi deltavágány építése miatt.
A román szállításügyi és a magyar külgazdasági és külügyminisztérium megállapodott a két fontos várost összekapcsoló vasúti összeköttetés közös megtervezéséről és kivitelezéséről.
Az ázsiaiak saját kézbe veszik a betelepülő akkugyárak logisztikai igényeinek kielégítését – a jelekből ítélve ez lehet a legvalószínűbb olvasata a bejelentésnek.
Elkezdődött a 2024-es szezon, egymást érik a karbantartások, pályaépítések és -felújítások. Itt a tizenötödik hétre érvényes összefoglalónk.
A vasúti pályalétesítmények felügyelete, futó karbantartása, tervezett karbantartása, felújítása, átépítése, az új pálya létesítése egymásra épülő, tervezhető tevékenységek. Ezek folyamatos, a MÁV szakmai utasításainak szabályozott rendszerében történő elvégzésével teremthető meg a megfelelő pályaminőség.
A Bari és Bitritto közötti 11,9 kilométer hosszú, egyvágányú, villamosított pályán a napokban indult meg a forgalom, napi tizennégy pár vonattal.
Indul a favágás, -átköltöztetés, -ültetés.
A balti ország közlekedési minisztériuma körülbelül 175 millió eurót (65,5 milliárd forintot) különít el a gigaberuházásra, melyből 115 millió uniós forrás.
A Mazóviai vajdaság tizenhat kétrészes villamos szerelvényt szerez be a hazai gyártótól, egy zsákvonalat pedig fővonalba kötnek be.
Az Európai Unió, az Európai Beruházási Bank (EIB) és az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) 560 millió euróval járul hozzá az Észak-Macedóniát Bulgáriával összekötő pálya megújításához.
Egyes részprojektek megvalósítását el kell halasztani. Így járhat a rigai vasúti híd is, ezzel viszont egy ideig elkerülné a pálya a lett fővárost.