Nem gatya, de egy forgóvázzal lelépett a sínről a tizenhetes Nohab
Reels-videót hordoz a Facebook, a képsorokon a siklott koronás címeres látható.
Reels-videót hordoz a Facebook, a képsorokon a siklott koronás címeres látható.
Megelégelték a rendszeres bántalmazást a vasutasok, határozott jogi és erős rendőri védelmet követelnek.
A többáramnemű Stadler-villamosmozdonyokból négyet vesz bérbe az Alpha Trains-től a spanyol magán-vasúttársaság.
Újabb változás a 155-ös és a 154-es vonalon, Kiskunmajsa és Jánoshalma között vonatpótló autóbuszok közlekednek.
Elkészült a világ első, ETCS-sel ellátott gőzöse, a tesztek már zajlanak. A cél, hogy a nosztalgiajáratok a jövőben is zavartalanul tudjanak közlekedni az országos vasúthálózaton.
A Masarykovo pályaudvar közelében található, régi karbantartóműhelyt újítják fel és bővítik ki, a tervek szerint 2030-ra.
Pélmonostoron a váltókezelő zászlójelzéssel ad felhatalmazást a behaladásra az érkező vonat mozdonyvezetőjének.
Az EF-9K sorozatú gépek óriási, kilencezer lóerős teljesítményét a dedikált tehervonati folyosókon közlekedő nehéz konténervonatok élén fogják kihasználni.
Az Európai Beruházási Bank összesen 90,5 millió eurónyi hitelt nyújt a Durrës–Rrogozhina vonalszakasz felújításához.
Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!
A DTVS nyolcvanhat, a brit szabványoknak megfelelő szerkezetet gyárthat a Trackwork Ltd-nek.
A leendő lengyel központi közlekedési csomópontért felelős projektkezelő bejelentette 2025-ös beruházási terveit.
A bérelt, TME/ME 1500-as sorozatú dízelmozdonyok úttörő képviselője a 29-esen viszi a sebesvonatokat.
A pályafejlesztés, villamosítás, továbbá a deltavágánnyal kapcsolatos munkálatok április 18-tól újabb ütemhez érkeztek, ezért két hónapra módosult a menetrend a 140-es, valamint a röszkei és a békéscsabai vonalon.
Látványos szakaszához érkezett a vasúti infrastruktúra fejlesztése Budapesten: a Szerémi út és az 1-es villamosvonal felett épülő új vasúti híd 250 tonnás acélszerkezetének fokozatosan juttatják végleges helyére – a hídelem a tervek szerint az esti órákban elfoglalja pozícióját.