Repülés
Rendezés:

Repülés

2016.07.03 18:45
Piacközépre célozz! Lesz 757-utód új Boeing-típus?
Az új technológia fejlesztését már megszenvedte a gyártó a 787-essel... 270 ülés, 5000 mérföld, point-to-point hálózati koncepció. tovább»

Repülés

2016.06.28 11:15
Brexit, légiközlekedés, repülőgépgyártás

Easy- és Airbus-aggodalmak, esett a Wizz is a tőzsdén. Ázsiai beszállítók jönnek? Aláaknázták az együttműködés szellemét, ami az európai gyártót élteti.

tovább»

Repülés

2016.06.01 08:45
A320neo: megvan a típusengedély mindkét hajtóműre!
Az első neo LEAP hajtóművekkel hamarosan szolgálatba áll. „Vitorlázógépek” várnak javított P&W-kre. Az Airbus a saját sikerével küszködik?
tovább»

Repülés

2016.05.31 13:45
Lesz-e még hosszabb törzsű 737-es? Erős Airbus-kételyek
Új MOM-típus vagy alaposan átalakított MAX, erősebb hajtóművel? Az európai konkurens szerint ez a „Mad Max” Boeing-gép.
tovább»

Repülés

2016.05.26 08:45
Az első Cityjet Superjetek; és a magyar-orosz társaságé?
Átvette első gépét az első és eddig egyetlen európai felhasználó. Az üzemeltetés elhúzódó problémái. S100-asok és a balkáni hálózat?
tovább»

Repülés

2016.05.25 08:45
F-35-ösök át az óceánon, most már kelet felé, Hollandiába
Leeuwarden: a nyílt napokon bemutatkoznak a majd ide kerülő gépek. A Boeing igyekszik megfúrni a dán Lightning-beszerzést.
tovább»

Repülés

2016.05.24 13:45
Repül az új E-Jet, de miért sietnek ennyire a brazilok?
A versenytársak közül a kanadai előbbre tart, a japán lemaradt. Sikeres tesztek, 41 ezer láb magasságig és Mach 0,82-ig. tovább»

Repülés

2016.05.14 11:15
Brazil düh, kanadai derű: Embraer-elnök a CSeriesről
Tiltott támogatás, irreális árengedmény? Igaz lehet, de a lényeg, hogy a brazilok igazi versenytársat kaptak a nyakukba. tovább»

Repülés

2016.05.04 13:45
Atlas, az elátkozott: most a reduktorral van baj!
A gyártás áll, az idei átadások kétségesek. A franciák után már a németek is elkezdtek C-130-as beszerzésről gondolkodni. tovább»

Repülés

2016.05.04 08:45
MAX: lehet egy winglettel kevesebb?!
Az osztott szárnyvég alsó részébe inkább ütközhet földi jármű. Jól vizsgázott a gép és a hajtómű 4000 méter feletti reptéren is. tovább»

Repülés

2016.04.28 16:15
Raptor után Raptor? Új javaslat újragyártásra
F-22-esek gyors áttelepítése Romániába, Litvániába. Olcsóbb további példányok építése, mint a hatodik generációs fejlesztés. tovább»

Repülés

2016.04.27 13:45
A320neo-gondok: nemcsak hajtómű, hidraulika is?
Túlmelegszik a rendszer, vagy csak túl zajos? A második, amúgy meleg égövi üzemeltető, az IndiGo szerint nincs gond a gépekkel. tovább»

Repülés

2016.04.27 08:45
Újabb Evektor-prototípus, de hol lesz a gyártás?
Kérdőjelek a malajziai partner igazi szándékai dolgában. Jobb lenne erősebb és modernebb hajtómű, mint a mostani PT-2-esek. tovább»

Repülés

2016.04.22 16:15
Repül a japán lopakodó!
Igazi, ötödik generációs harci gépnek kicsi, de kipróbálható rajta szinte minden, ami annak fejlesztéséhez szükséges. tovább»

Repülés

2016.04.20 11:15
Iljusin-reneszánsz, avagy mitől sikeres egy utasszállító?
Hosszabb törzs, valamikor majd négy helyett két hajtómű. A döntő az ár, nem az üzemeltetés költségei, mondják az oroszok.
tovább»

Repülés

2016.04.18 08:45
CSeries: megnyugtató óriásrendelés a láthatáron!
Az új utasszállító hajtóművével a gyártók szerint nem lesznek olyan problémák, mint amikkel az A320neo és a P&W küszködik. tovább»

Repülés

2016.04.17 08:45
Csak Oroszországnak van ötödik generációs harci gépe?!
Az élő pilóta-legenda meglepő kijelentései, szerinte az F-22-es program félbemaradt kudarc, az F-35-ös nem jó gép.
tovább»

Repülés

2016.04.08 13:45
Keresik az A-10-es utódját: egy verzió maga a Varacskos!
Az F-35-öst mégsem „pocsékolnák” közeli támogatásra. Scorpion, Super Tucano, M-346? Vagy megtartani a mostani típust? tovább»

Repülés

2016.04.04 14:00
CSeries: sikeres vonalpróbák, nyáron az első átadás
Több mint húsz célállomás, nálunk is járt a gép. Húszperces fordulóidő, jó paraméterek, a Swiss júniusban állítja forgalomba a  típust. tovább»

Repülés

2016.04.03 13:45
Pegasus-probléma: nem sikerült feltölteni a C-17-est!
Korábban sikeres volt az F-16-os és a Harrier feltöltése, a szállítógépnél viszont gond volt a tankolócső „repülésével”. tovább»