Repülés
Rendezés:

Repülés

2017.10.20 08:45
Új orosz utasszállító: folytatás Moszkvában
Az MSz-21-es első hosszabb repülése gond nélkül megtörtént. Zsukovszkij külön új hangárral fogadja a gépet. A negyedik példány kap orosz hajtóművet. tovább»

Repülés

2017.10.19 11:15
A levegőben az A330neo!
Új hajtóművekkel, új winglettel repül, csendesebb, gazdaságosabb, és csinosabb is, mint az eredeti 330-asok. Az első repülés négy óra tíz percig tartott.
tovább»

Repülés

2017.10.18 16:15
Airbus-Bombardier összefogás, bajban a Boeing?
Forrong a légivilág. Köszönőkártya Trump elnöknek. „Állami pénzzel kitömött cégek” egyessége... De az amerikaiak nem vesztenek piacot. tovább»

Repülés

2017.10.17 05:00
Bombameglepetés: Bombardier–Airbus-összefogás!
Az európaiak átveszik a CSeries-program irányítását. Az Airbus is gyártja Amerikában a gépeket: elkerülhető a büntetővám. Az A319 mellé (helyett?) belép a (modernebb) kanadai típus. tovább»

Repülés

2017.09.29 16:15
Az első második repülése: ismét levegőben a kínai utasszállító
Feltűnően hasonlít az orosz MSz-21 és a Comac C919 első fél éve: szűzfelszállás – aztán öt hónap szünet. Ki kinek a konkurense igazából? tovább»

Repülés

2017.09.19 11:15
Amerika az amerikaiaké? Az Airbus sikere az ellenfél terepén

A kontinens legjobb vevője vehette át az ezerötszázadik, Észak-Amerikában szolgáló európai gépet, stílszerűen az alabamai gyártóhelyen.

tovább»

Repülés

2017.09.15 08:45
A Boeing felpörgeti az Álomgép-gyártást
Két sor, havonta tizennégy 787-es. Versenyfutás az idővel, hogy ledolgozzák a fejlesztés harmincmilliárdját. Elkelt az utolsó Rettenetes is! tovább»

Repülés

2017.09.14 08:45
Újra repül az új orosz utasszállító
Módosítottak a szoftveren, a szerkezeten, mérik a terhelések hatását. Jövőre talán már hazai hajtóművel is tesztelhetik az MSz-21-est. tovább»

Repülés

2017.08.30 16:15
Leáll a Porter gyártása, de tovább repül a bozótrepülő
Ott is leszáll, ahol csak a helikopterek, a legsokoldalúbb típusok egyike a Himalájától Pápuaföldig, nálunk négy példányát használták. tovább»

Repülés

2017.08.27 16:15
Leállt a hajtómű, megint leáll a berepülés?
Az új japán utasszállító kényszerleszállása. Megbízhatósági aggályok: a GTF-család visszaszorult a konkurens LEAP javára. tovább»

Repülés

2017.08.23 13:45
Vissza a dominanciát: Voronyezs az Il-96-osra készül
Orosz szélestörzsű gépek repüljenek oroszországi belső vonalakon, mondja a miniszterelnök-helyettes. De mikor lesz az új altípushoz az új hajtómű?
tovább»

Repülés

2017.08.12 11:00
Megy a Magnus Pécsre, új repülőgépgyár?
Összeszerelő, bázis pilótaiskolának. A 212-es megkapta a típusalkalmasságit, következhet a gyártás. Az eFusion esélyei, például a vészhelyzeti oktatásban. tovább»

Repülés

2017.07.28 16:15
Airbus-hírek: századik A350, csökkenő A380-gyártás
Az XWB-k átadása felfutott, a 320neo család továbbra is küszködik a P&W hajtóművekkel, 2019-ben csak nyolc óriásgép készül. tovább»

Repülés

2017.06.27 11:15
Regionálisok szalonja: csak az Embraer aratott!
Nagyobb Szuhojnak jobb hajtómű kell. A CSeries egyetlen új megrendelést sem kapott. A brazil cég magabiztos piacvezető. tovább»

Repülés

2017.06.26 08:45
Leahy lelép, a fő repülőgépárus hattyúdala
Hogyan kell eladni szalonon és szalonon kívül? Búcsúzik az Airbus arcéle, tízezernél több gép értékesítője. tovább»

Repülés

2017.06.25 08:45
Kecses, kompozit, elektromos, tolólégcsavarokkal
Olyan karcsú a törzs, hogy hátra is kell ajtó. Ezer kilométer egy töltéssel, kilenc utassal. Négy év múlva már típusengedéllyel repül?
tovább»

Repülés

2017.06.20 13:45
Párizsi szalon: fontos részletek, új Boeing-típus, mi van a Qatarral
Az NMA kompozit törzzsel és szárnnyal készül. A Qatar a blokád ellenére nem mond le rendelést. A Boeing negyvenezer új gép eladását prognosztizálja. tovább»

Repülés

2017.06.19 16:15
Párizsi szalon: veszik a cégek a MAX 10-est, de a 321neót is...
A leghosszabb 737-esből már 240 példányt kötöttek le, a Boeingnak sikerült 787-eseket is eladnia, az Airbus százgépes 320neo rendelést kapott. tovább»

Repülés

2017.06.13 11:15
Párizs előtt – 4. rész: Airbus-tervek. A380plus, A322, A350-2000
Kérdés persze, mindebből lesz-e hivatalos bejelentés: még több utast az óriásgépre, hosszabb XWB, ellenfél a konkurencia NMA-terveire. tovább»

Repülés

2017.06.11 11:15
Párizs előtt – 3. rész: Boeing-bejelentések?
MAX és Dreamliner az első vonalban. Vevők a leghosszabb 737-esre? MOM helyett NMA: mikor indul az Új Közepes Nagyságú Repülőgép programja? tovább»