Repülés
Rendezés:

Repülés

2016.08.08 10:08
Az export-hitelek körül gyanít szabálytalanságot a brit hatóság, de ez mostmár bűnvádi eljárás. tovább»

Repülés

2016.08.04 16:15
Repülőgép születik! A GENPRO és magyar tesztpilótája
Lépésről lépésre a szűzfelszállásig: az új magyar műrepülőgép és berepülésének terve. Rohács Tamás és a GENPRO hamarosan a levegőben! tovább»

Repülés

2016.07.29 11:15
Airbus: ömlik a pénz a Toulouse-ba

Tizenhat százalékkal jobb lett az adózott eredmény az első fél évben az egy évvel korábbihoz képest.

tovább»

Repülés

2016.07.26 16:15
Íme a világ majdnem legnagyobb hidroplánja!

Hol máshol, Kínában készítették el, elsősorban erdőtüzek oltásához és tengeri mentéshez használnák.

tovább»

Repülés

2016.07.20 08:45
Farnborough: az üzlet az első, a néző csak másodlagos

Volt persze „légishow” is, de minden a pénzről, a kötendő üzletekről szól. Idén a negatív szenzációk szóltak igazán nagyot.

tovább»

Repülés

2016.07.18 16:15
Airbus: húsz év és megduplázódik a világ légiflottája

A légiközlekedés növekedése több, mint félmillió újonnan kiképzett pilótát igényel, hiszen 33 ezer új repülőgép áll forgalomba 5000 milliárd dollár értékben a következő húsz évben. Tíz éven belül a kínai belföldi piac lesz a legnagyobb. Csaknem megduplázódik a legnagyobb légiközlekedési csomópontok száma: jóslatok az Airbustól.

tovább»

Repülés

2016.07.12 16:15
Farnborough 2016: nyitónap videókban

A szó, illetve a kép a videóké: így kezdődött a 2016-os air show.

tovább»

Repülés

2016.07.07 16:15
Lehet egy X-szel több? Támadások az óriások ellen
Lesz 777-10X és lesz 350-2000? Harc a nagy kéthajtóművesek piacáért, az áldozat a 747-es és az A380-as lehet. tovább»

Repülés

2016.07.06 08:45
Lehet egy MAX-szal több? A zsugorított futók trükkje
Meg kell emelni a gépet, hogy elférjenek a nagyobb hajtóművek. Kérdés, akar-e átmenetet a Boeing a MAX-9 és a MOM közé? tovább»

Repülés

2016.07.05 11:15
Gyomorgörcs helyett segítség: új európai kisgépes rendszer
Átalakulnak a típusalkalmassági követelmények, egyszerűbb és gyorsabb lesz az eljárás. tovább»

Repülés

2016.07.03 18:45
Piacközépre célozz! Lesz 757-utód új Boeing-típus?
Az új technológia fejlesztését már megszenvedte a gyártó a 787-essel... 270 ülés, 5000 mérföld, point-to-point hálózati koncepció. tovább»

Repülés

2016.06.28 11:15
Brexit, légiközlekedés, repülőgépgyártás

Easy- és Airbus-aggodalmak, esett a Wizz is a tőzsdén. Ázsiai beszállítók jönnek? Aláaknázták az együttműködés szellemét, ami az európai gyártót élteti.

tovább»

Repülés

2016.06.01 08:45
A320neo: megvan a típusengedély mindkét hajtóműre!
Az első neo LEAP hajtóművekkel hamarosan szolgálatba áll. „Vitorlázógépek” várnak javított P&W-kre. Az Airbus a saját sikerével küszködik?
tovább»

Repülés

2016.05.31 13:45
Lesz-e még hosszabb törzsű 737-es? Erős Airbus-kételyek
Új MOM-típus vagy alaposan átalakított MAX, erősebb hajtóművel? Az európai konkurens szerint ez a „Mad Max” Boeing-gép.
tovább»

Repülés

2016.05.26 08:45
Az első Cityjet Superjetek; és a magyar-orosz társaságé?
Átvette első gépét az első és eddig egyetlen európai felhasználó. Az üzemeltetés elhúzódó problémái. S100-asok és a balkáni hálózat?
tovább»

Repülés

2016.05.25 08:45
F-35-ösök át az óceánon, most már kelet felé, Hollandiába
Leeuwarden: a nyílt napokon bemutatkoznak a majd ide kerülő gépek. A Boeing igyekszik megfúrni a dán Lightning-beszerzést.
tovább»

Repülés

2016.05.24 13:45
Repül az új E-Jet, de miért sietnek ennyire a brazilok?
A versenytársak közül a kanadai előbbre tart, a japán lemaradt. Sikeres tesztek, 41 ezer láb magasságig és Mach 0,82-ig. tovább»

Repülés

2016.05.14 11:15
Brazil düh, kanadai derű: Embraer-elnök a CSeriesről
Tiltott támogatás, irreális árengedmény? Igaz lehet, de a lényeg, hogy a brazilok igazi versenytársat kaptak a nyakukba. tovább»

Repülés

2016.05.04 13:45
Atlas, az elátkozott: most a reduktorral van baj!
A gyártás áll, az idei átadások kétségesek. A franciák után már a németek is elkezdtek C-130-as beszerzésről gondolkodni. tovább»

Repülés

2016.05.04 08:45
MAX: lehet egy winglettel kevesebb?!
Az osztott szárnyvég alsó részébe inkább ütközhet földi jármű. Jól vizsgázott a gép és a hajtómű 4000 méter feletti reptéren is. tovább»