Keresési eredmény a(z) „toulouse” címkére
Rendezés:

Repülés

Az Airbus bejelentette, hogy 2021-ben „felfüggeszti” az A380-asok átadását. Az Emirates kéthajtóművesekre konvertálta hátra lévő megrendelései többségét.

Repülés

Az európai gyártó 2018-ban megdöntötte saját rekordját a gépek gyártásában, de kevesebbet szállított le. Átadásban és eladásban is a versenytárs mögé szorult.

Repülés

Az első Beluga Extra Large első felszállása. Airbus-szárnyak Toulouse-ba, összeszerelésre, műholdak Guyanára, kilövésre.

Repülés

A hatalmas dudorban ugyancsak méretes Airbus-darabok repülnek összeszerelésre, például egyszerre két A350-es szárny.

Repülés

Rendelések: 1109 gép, kevesebb szélestörzsű. A380: ha nincs új Emirates-üzlet, le kell állítani a gyártást. 320neo: megoldották a P&W hajtóművek gondjait.

Repülés

Az átadás optimista légköre, és a mai bonyodalmak. A Singapore Airlines a legelső A380-asát már leállította, de még átvesz öt újat.

Repülés

Tizenöt százalékkal csökkent az Airbus-csoport adózott eredménye az első félévben az előző év azonos időszakához képest. De béke van, szerintük.

Repülés

Az XWB-k átadása felfutott, a 320neo család továbbra is küszködik a P&W hajtóművekkel, 2019-ben csak nyolc óriásgép készül.

Repülés

A koreai társaság az utolsó megrendelője annak a legkisebb XWB-változatnak, amiről már az Airbus is lemondott...

Repülés

Ma harminc éve szállt fel az első Airbus-keskenytörzsű. A legfontosabb döntések: a törzsátmérő, a szárnyalatti hajtóművek és főképp: a fly-by-wire.




 
 




https://rch.railcargo.com/hu/