1-es villamos: biztos jó így?

Kemsei Zoltán   ·   2014.09.08. 13:45
00kicsi

A forgalom az első – ezt már a közelmúlt felújításainál, átadóinál megszokhattuk. Az 1-es villamos déli szakaszának pályája készen van, ám pont a legforgalmasabb megállók hagynak kívánnivalót maguk után. A Népliget és a Közvágóhíd megállóknál az Árpád híd környékéről már megismert „betonszörnyek” építésén kívül megújulnak az aluljárók is – ehhez azonban a le kellett zárni azokat a gyalogosforgalom elől.

Kerepesi út, végállomás volt valaha – most Puskás Ferenc stadion, ideiglenes végállomás<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

A Közvágóhídnál csak a Művészetek Palotája felőli, egyirányú aluljáró használható, a 2-es és a 24-es villamosok, valamint a HÉV végállomása csak tekintélyes kerülővel közelíthető meg. Itt azonban a Déli összekötő vasúti híd miatt kisebb a veszély: kevesen kockáztatják meg mind a vasúti sínek, mind pedig a Rákóczi híd forgalmának átszelését.

A Népliget viszont tényleg nagyon veszélyes. Itt is „egyirányú” az amúgy még erősen félkész képet mutató megálló, azt csak az Elnök utca felőli zebrán lehet megközelíteni. A peron jó része és az aluljáróba vezető lépcső munkaterület, sokan azonban nem szeretik a kerülő utat, tökön-paszulyon átvágva, komoly balesetveszélyt jelentve közelítik meg a villamost.

Pótlóbusz indul ki a leszállóhelyről, az Árpád híd metróállomás felől érkezett

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek