A 80-as vonal 825. szelvényében, az Atkár–Csány közötti útátjáróban az 50171. számú répavonat ütközött a Volán Gyöngyösre tartó autóbuszával. A tehervonatot húzó mozdony (V43 1055) és az első kocsi kisiklott. Az eseményt a mozdony vezetője a baleset megtörténte után egy perccel jelentette a miskolci irányítónak. Négy percre rá, 14 óra 15 perckor az 594. számú, Sopron–Miskolc gyorsvonat az űrszelvénybe lógó, siklott teherkocsiba rohant. A gyorsvonat mozdonya (V43 1024) a szerelvényről leszakadva elhagyta a pályát, és saját szerelvényébe csapódott. Öt személy a helyszínen, az autóbusz vezetője a hatvani kórházban hunyt el. A balesetnek három súlyos és nyolc könnyebb sérültje volt.

A gyorsvonat selejtezett gépe bontás előtt<br>(forrás: Bárdos Imre)

A gyorsvonat mozdonyát 1992. június 19-én selejtezték, a V43 1055-ös gépet Miskolcon kijavították. A répavonat első, siklott kocsiját (amelybe a gyorsvonat beleütközött, 20 55 555 2770-6 Es) és a gyorsvonat stokkjából négy kocsit (50 55 20-37 211-9 Bo, 50 55 20-37 203-6 Bo, 50 55 20-37 027-9 Bo, 50 55 19-37 005-8 Ao) is selejtezni kellett, négy további siklott személykocsit főműhelyben kijavítottak. Szintén a selejtezés várt a BY-26-96 forgalmi rendszámú Ikarus 266 típusú autóbuszra.

Források:
Bárdos Imre baleseti listája
MÁV Központi Irattár  AB.15895 sz. doboz 100800/1992 sz. ügyirat
Lovász György adatai az autóbusz és a vontatott járművek selejtezéséről
Letenyei Tamás adata a villamos mozdony selejtezéséről