Vonatszkenner a vasúti járművek ellenőrzéséért
Az olasz Trenord regionális vasúttársaság a hazai MerMec-kel közösen állította üzembe a Trainscanner elnevezésű diagnosztikai rendszert.
Az olasz Trenord regionális vasúttársaság a hazai MerMec-kel közösen állította üzembe a Trainscanner elnevezésű diagnosztikai rendszert.
Az éjszakai órákban Nagytéténynél egy autós felhajtott a vágányokra, a járművet pedig a pálya közepén hagyta. Szerencsére a Balatonfüredről a Déli pályaudvarra tartó Bagolyvonat még időben meg tudott állni.
A korábban nem látható károsodások miatt a munkálatokat felülvizsgálták, és többlet műszaki tartalommal újítják fel a hidat, ami több időt vesz igénybe. A pluszmunkák előreláthatóan novemberre fejeződnek be.
Interaktív felületen böngészhetők a 2019–2024 közötti időszak adatai.
A MÁV-csoport és az ORFK-OBB közös akcióterve alapján Siófokon, Szabadifürdőnél telepítettek először ilyen rendszert a szabályszegések visszaszorítása érdekében.
Ezúttal Tiszavasváriban ment ki egy kacsákat szállító kamion egy személyvonat elé.
Megelégelték a rendszeres bántalmazást a vasutasok, határozott jogi és erős rendőri védelmet követelnek.
Nő az olyan balesetek száma a vasúti átjárókban, amelyek oka az okoseszköz- és fülhallgató-használat miatti figyelmetlenség, ezért újabb elemmel bővül a MÁV vasútbiztonsági kampánya.
Az Európai Vasúti Fuvarozási Szövetség arra figyelmeztet: az előírások változásai, az egyes országok eltérései és a vasúti üzemeltetők üzleti szempontjainak hiánya miatt az Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer elveszítheti eredeti célját, az átjárhatóság javítását.
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
A cégcsoport küldetése nem változott az alapítása óta: a biztonságos, hatékony, fenntartható és környezetbarát közúti és vasúti közlekedés megvalósításáért dolgozik minden nap, világszerte, komoly társadalmi felelősségvállalással.
Idén eddig tizenöttel több baleset történt vasúti átjárókban a tavalyi év azonos időszakához képest, a halálos áldozatok száma pedig a kétszeresére emelkedett.
A jegyellenőröket, utaskoordinátorokat és a biztonsági szolgálat dolgozóit szereli fel az eszközökkel a BKK.
Szórják a büntetéseket a nemrégiben kihelyezett új sebességmérő kamerák.
Az utóbbi évtizedek egyik legsúlyosabb hazai vasúti balesete 1994. december 2-én következett be Szajol állomáson, harmincegy halálos áldozatot és ötvenhét sérültet követelt.