Eltűnt 777-es: felhagytak a kutatással az óceánon
Az utolsó kutatóhajó is elhagyta a körzetet, a hozzátartozók tiltakoznak. Rossz helyen keresték a gépet? Teóriák északibb és délibb zónákról.
Lezuhant vagy túlfutott egy cargo-747-es Kirgizisztánban
Rossz látási viszonyok közepette, jegesedésre hajlamos időben történt a baleset, legutóbbi hírek szerint átstartolás közben zuhant a gép egy falura.
F-35: a kétszázadik, orrfutógond, hullófalevél-videó!
Trump a program ellen, a minisztere mellette. Az első áttelepülő alakulat: irány Japán. Helyettesítheti a Villámot a Lódarázs? Elképesztő manőverek.
Biskek, 747-es: megint egy átstartolás-baleset
Kinek a gépe volt a teherszállító? A kirgizek már előjöttek a pilótahibával. Tisztázandó: miért kellett átstartolni, miért nem sikerült az átstartolás.
Visz-e jövőre utasokat a Sárkány? A NASA aggódik
Ősszel üresen, jövőre már emberekkel indulna a Dragon űrhajó. De előbb át kell tervezni a tüzelőanyag-tartályokat és az indítási eljárást is.
Air Race '17: ismét magyar pilótával!
Genevey a Challengerben repül, újonc még egy kínai és francia pilóta is. Abu Dhabi az első helyszín, a többi futamról, például Budapestről nem tudni biztosat.
Vitorlázórepülő vb: túl kék az ég Ausztrália felett!
Két ütközés, mindenki megúszta, zsúfolt a légtér. Váratlanul gyenge idő, de javulni fog. A magyarok közül a legjobb helyen Szabó Péter zárta a hetet.
Szabadság a repülésre – 2. rész: Oshkosh tanulságai
Ingyenes leszállás, jöjjenek többen! Ahol egyenrangú a Bonanza- és a business-jet tulaj. Manhattani nehézségek, orvosi könnyítés.
Egy félorsó után nagy sebességgel csapódott a földbe a gép.
A V-vezérsík varázsa. Egy jókor jött hasraszállás, új motor és légcsavar. Floridában Fun 'n Sun, Maine-ben homár. Ki kit követ légifotózáskor?
2013-ban tért vissza a társaság, most ismét szünet. A konkurens diszkontok viszont erősítenek a skandináv vonalakon, sőt: 200 dollár alatt New Yorkba?!
MAXimális kompromisszum: annyival hosszabb, hogy ne kelljen hozzányúlni szárnyhoz, hajtóműhöz. Ez még mindig nem a 757-utód, de a 321-est sem éri be.
Legalábbis a szankciók feloldása óta. Huszonegy éves 320-asok után egy friss gép, idén jönnek az első 330-asok is. Toulouse és Teherán is betartotta a szabályokat.
A rendelések ciklikusak, a gyártás töretlenül nő. Repül a második 350-1000, egyelőre nem lesz sem 350-2000, sem 380neo. Bruttó–nettó, ismeretlen vevők.
Ukrán helyett orosz típus, katonai és polgári célokra. Vállszárny, T-vezérsík, hátsó rámpa, tavaszi bemutatkozás, nyári szűzfelszállás.
Két hónap, két gépveszteség: hajófedélzetről vagy szárazföldről indultak-e a hordozó vadászbombázói? A nagy hajó ismét átfüstöl a Csatornán.
Űrhajók űrhajósok nélkül: Dragon, Boeing CST. „Ballisztikusok” tervei. Az oroszok kevesebb embert küldenek, Bajkonur marad. A kínaiak a Holdat célozzák.
Hosszabb, nagyobb rakodótér, nagyobb hatótáv. Összeszerelése sokkal bonyolultabb, mint egy szokásás A330 freighteré...
Kihűlt gépek életre keltésének művészete. Van érzékenyebb típus, és van, ami kevésbé. Mi történt Moszkvában, Isztambulban?
Élvonalbeli gépek, jól felkészült versenyzők, remek idő magas felhőalappal: következik két hét tömény repülés és izgalom...
Kérdés, mekkora az üzletek valóságos értéke. A MAX, illetve szélestörzsűeknél a Dreamliner dominál. Új szerződések: Travel Service, GECAS.
A fotós és magyar pilótája. Trump elnök kicsit zavarja majd a New York feletti repüléseket. Előzetes egy ugyancsak izgalmas interjúsorozathoz.
A pilóták azt hitték, szokásos módon madárral találkoztak...
A diszkont légitársaság az előző évhez képest tizenkilenc százalékos növekedést ért el.
Válságtól felfutásig, adók és gépek. Forgószárnyas forradalom, billenőrotor Kínából is. Idén eldőlhet a nagy tender, Valor kontra Raider.
Még több cikk