Japán első F-35-öse, Izrael többet rendel, tengeri próbák – videó!
Az első, ötödik generációs gép a kínai–japán viharzónában. Izraelnek ötven Lightningja lesz, vagy hetvenöt. Reálisan nehéz körülmények a hajófedélzeten.
Elveszett űrhajó, letartóztatott űrfőnök, van-e összefüggés?
Korán vált le a Progressz a harmadik fokozatról. A Roszkozmosz egyik vezetőjét, korrupciós ügyben, épp a sikertelen start után vették őrizetbe.
Kolumbiai katasztrófa: valóban elfogyott a kerozin!
Két gép üzemanyaggondban, ugyanannál a repülőtérnél, melyik mikor mit rádiózott? Az Avro pilótája először csak problémáról beszélt... A hős mítosza.
Indítsd újra a gépedet! 787-es bonyodalmak, Air France-átadás
Kikapcs, bekapcs, és már biztosan nem állnak le a komputerek. Közeledik az ötszázadik, megjött az első AF Dreamliner, februárban repül a 787-10.
Lufthansa: új ajánlat a sztrájkolóknak
Kétlépcsős, 4,4 százalékos emelés, 2017-ben és 2018-ban. A cégvezetés hosszú távú megállapodásban bízik. Tüntetés, ellentüntetés.
Az utolsó Tu-144 utolsó repülései
Tupoljev–NASA repülő laboratórium, orosz gép amerikai műszerekkel. Emlékmű lesz a 77114-es? Akiket irritálnak bizonyos feliratok.
Több utas új gépekkel: erősít nálunk a Lufthansa csoport

Magyarország a térség fontos piaca, 1,36 millió utassal. CSeries és a 320neo. Repülés New Yorkba, Los Angelesbe, kipróbálható az A380 és a 747-8.

Ha elfogyott a kerozin: a kolumbiai katasztrófa lehetséges okai
El se indulhatott volna ez a gép erre az útvonalra? Amikor nincs kerozinszaga a roncsnak. A navigációs tartalék és a kötelező kitérő reptér.
Identitás, reputáció, megbízhatóság, hozzájárulás az ország sikereihez.
A gép két hét múlva már járatot repül, de mikor jön a többi? A P&W késik a hajtóművekkel. EASA-engedély: 100/300 közös típusvizsga.
Az Avro RJ85-ös Medellín közelében, a reptér felé süllyedve hegynek ütközött, előtte a személyzet elsőbbségi leszállást kért. Vannak túlélők.
A járatnyitásról szóló szándéknyilatkozatot Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter és Sokol Dervishaj albán közlekedési és infrastrukturális miniszter hétfőn szignózta.
A közös vállalatot egy évtizedes együttműködés után számolják fel.
Rendkívüli menetrend, jegyvisszaváltás, kedden az európai járatok többsége nem repül, másnap az interkoninentális járatok egy része sem.
Izraeli bevetés: a világ legnagyobb tűzoltó repülőgépének Colorado Springs a bázisa, de az Egyesült Államokban még nem használható.
Erős az Embraer, a Bombardier nagyobb kategória felé mozdult. Döcög az MRJ berepülése, az ARJ üzemelése, az An-148 gyártása, a Fokker újjászületése.

Három napon át tartották fogva egy repülő túraverseny mezőnyét. A duplán eltűnő brit, aki már leszállt az amerikai elnök  birtokán is.

Feketelisták, retorziók. Kínai problémák, amerikai megoldások. Az alkohol és az összezártság. Még több ülés, még nagyobb stressz...
A katonáknak kellett a fékszárny, hogy elég lassan repüljenek, a szárnyasoknak kellett négy, egyenként negyven kilót toló hajtómű, hogy felzárkózzanak.
Az öt város tenderen csak a Wizz indult. Banja Luka viszont tiltott: „a low-cost cégek nem a  mi jövőnk”, mondja a szakminiszter.
Két hétig ingyenes busztranszfer Kolozsvárra. Ha a pálya felújítása elkészül, a Wizz visszaköltözik, „ideális esetben” jövő év végefelé.
A pályázatot népszerűsítő motívumok két, itt állomásozó gépen, egy 321-esen és egy 320-ason láthatók, 2017. augusztus 31-ig.
Az Airbus reménye, hogy az „ezressel” erős konkurenciát teremt a 777-esnek. Sikeres szűzfelszállás: szép lett a 74 méteres törzsű XWB-változat.
Kanada és Európa harca. Miért nem lesz új ATR? Az Il-114 feltámadása, az lgt Antonovok egyelőre nem kellenek a piacon.
A pilóták szakszervezete még egy napra kiterjesztette az akcióját, csütörtökön sem jár a Lufthansa München, Frankfurt illetve Budapest között.
Még több cikk