Két tűz között a Bombardier
Mennyibe kerül egy CSeries, és mennyit fizetnek érte az amerikai légitársaságok? Az Embraer után a Boeing is perel a tiltott támogatások miatt.
Támadás Tokió ellen: egy hihetetlen akció évfordulóján
B-25-ösök startoltak a Hornetről a támadhatatlannak hitt japán főváros felé. A megemlékezések díszvendége az akció egyetlen még élő résztvevője.
Az iráni csodamadár, gurulópróba további kétségekkel
Ha nincs forszázs, kérdés a szuperszonikus sebesség. Közeli támogató vagy manőverező légiharc-típus?
United: megállapodás a lerángatott utassal, változások
Az egyezségből csak az összeg titkos. Tízpontos terv: nem lesz kényszeríthető senki ülése feladására, 1500 dollár az elveszett poggyászért.
A bolgárok is Gripent vesznek?
Csak a svédek kínálnak elérhető áron újonnan gyártott gépeket, sőt, aláígértek az amerikai–portugál felújított F-16-osoknak is, amelyeket Románia vásárolt.
A Gazella fél évszázada
Az elegáns egyhajtóművesből ma is még sok repül, az egyik leggyorsabb, egyben leginkább jóindulatú helikopter, az első Fenestron-farokrotorral.
Tengerbe zuhant Tu-154-es: a legfőbb ok a túlterhelés!
Minden tartály tele volt kerozinnal, Törökországot el kellett volna kerülni? A másodpilóta húzta be a fékszárnyat, és ő kiáltotta: zuhanunk...
Az első A350-900-as az Asianának – és mi lesz a 800-asokkal?
A koreai társaság az utolsó megrendelője annak a legkisebb XWB-változatnak, amiről már az Airbus is lemondott...
A programsorozat elsődleges célja, hogy megismertesse a szakma kulisszatitkait az érdeklődőkkel.
A költségcsökkentési program a piros vonal fölé vitte volna a társaságot, így viszont fél év múlva akár a felszámolás is következhet.
Észtországban az ötödik generációs gépek, kétszáz kilométerre az orosz határtól. Repült-e bevetést izraeli F-35-ös szíriai célpontok ellen?
A házaspár és az apró Apollo Fox négy hónap alatt teszi meg a nagy utat, lesznek 1500 kilométeres szakaszok is: hétfőn 1800-at teljesített a gépecske és pilótája!
A teherűrhajó nagyobb, mint maga a jelenlegi űrállomás! A kínaiaknak először sikerült az automata összekapcsolás. Hogyan alakul a végleges változat?
A mostani gép és összetört előzménye. Hátrahajtható szárny, hibrid földi meghajtás. Az emberiség régi vágya, hogy a földi és légi közlekedést egy gépbe összehozza.
Hogyan lehet hosszabb a MAX 10 futószára? Hogyan fér a 777-9 az állóhelyre? Mint a Navy harci gépei: felhajtható a szárnyvég.
Jutalékrendszer a roncsok és rögzítők megtalálására. Hogy egy gép se tűnhessen el nyomtalanul: műholdas ADS-B, a Malaysia lesz az első felhasználó.
Farkashegy, szombat: megint lehet vásárolni és eladni, csereberélni, beszélgetni, találkozni a repülőbarátokkal.
CFM-hajtóművek, San Francisco–New York: az Airbus szerint ez az igazi MOM-típus... Döntés előtt az eddig tiszta Boeing-flottát repülő Alaska-csoport.
A kevésbé frekventált vonalakon csökken a sűrűség. Visszaüthet-e a szigorítás Amerikára? Veszteségek a turista iparágban. Az ellenfelek szerint nevetséges piaci döntésről beszélni.
Utasszám: több, mint 1,6 millió, nő az üzleti utazók aránya, de a business class-t kevesebben választják. Erősödik Hévíz és Miami...
Florida és a viharok. Kötelékek tánca, fotórepülés egy bombázóval. És mi van, ha se kép, se hang indításkor?
Start hátszélben, leszállás oldalszélben, a nagy hegy felhőbe burkolózott, de a fotózáson kívül mindent sikerült lepróbálni.
Van nagyon jó és van nagyon rossz példa utasok és légitársaságok kapcsolatára. Tízezer dollár nem repülésért, 25 szandálpofon, ha nincs business-ülés.
Az újrafelhasználható anyagok és az újra felhasználható rakéta. Új űrhajók, csökkenő orosz bevételek. Moszkva inkább India és Kína felé fordul?
Piros–fehér–kékben New York felett, a Patrouille de France megnyerte Amerikát.
Még több cikk