Vízre szállás helyett vizes fűre szállás
Amikor sem a víz felszíne, sem a reptéri beton nem igazán jó a földetérésre.
A Naprepülő átkelt az Atlanti-óceánon!
Három nap elég lett a repüléshez, leszállás Sevillában, kötelék díszkísérettel. Csak egy turbulens zónát kellett túlélnie a gépnek.
A Naprepülő az óceán fölött, irány Európa!
Optimális esetben a repülés három nap és egy éjszaka, de az Atlanti-óceán időjárása kiszámíthatatlan... A tervezett leszállóhely Sevilla.
Brexit, légiközlekedés, repülőgépgyártás

Easy- és Airbus-aggodalmak, esett a Wizz is a tőzsdén. Ázsiai beszállítók jönnek? Aláaknázták az együttműködés szellemét, ami az európai gyártót élteti.

A város felett, a reptéren, egy varázslatos éjszaka képei
Az Aeropark öreg gépei, a Li-2-es Budapest egén, faros Ikarusz a forgalmi előtéren: amikor a múlt a jelen élményévé válik.
Kassa bombázása: román kétmotoros hárommotoros?
A kevéssé tárgyalt verzió a repülési szakértő számára épp azért tűnik lehetségesnek, mert egy kevéssé ismert típusra utal.
Orosz–kínai utasszállító: kezdődik a hajtómű fejlesztése
Magáról a gépről sokat nem tudni, a jelek szerint kisebb lesz, mint korábban tervezték. Napirenden a közös óriáshelikopter is.
A Sárkányhölgy kora: vita az U-2-esekről
Hatvan éve volt az első bevetése, a légierő 2019-ben kivonná, a jelenlegi harminc gép üzemidejének csak húsz százalékát repülte ki!
A tűz a hajtóműhiba miatt visszatért gépen már leszállás után, a gurulóúton tört ki, senki nem sérült meg.

Reggelre eldőlt, a kilépéspártiak győztek Nagy-Britanniában az uniós népszavazáson. David Cameron miniszterelnök azóta lemondott. Mi és hogyan változik, változhat a közlekedésben? Túl sok minden egyelőre nem biztos, de ami már most tudható, annak utánajártunk.

Számítógép kontra igazi térkép. 140 kilométernyi mocsár.  Ha meghal az idő a Zsámbéki-medencében. Mekkora a napraforgó?
A szerb fővárost és az Egyesült Államok legnépesebb városát összekötő járat huszonnégy év után indult újra.
Nyáron ezerrel bővül a reptér, most a két Holiday-zónában nyíltak új helyek, ez a városban az egyik legbiztonságosabb parkolás.
Maximális magasság 400 láb, maximális sebesség 87 csomó, „remote pilot” szakszolgálati engedély, repülés csak napvilágnál.
Nemzetközi járatokra 777-esek, sőt, 747-esek! Belföldi és közepes hosszúságú vonalakra 737-esek. Az ajatollah viszont még kételkedik.
117 méteres szárny, 590 tonna felszállósúly, 250 tonna hasznos teher. A Stratolaunch, sok előnye mellett, lehet, hogy túlméretezett.
A lóraszállás és a repülés. A kapitány gurul a forgalmi épület közelébe. A legnagyobb utasszállítót is balról töltik utasokkal.
Létező igény a két főváros közti járatra: heti négyszer repülnek az Embraerek. Várna ismét felkerült az üdülési térképre.
DC-3-asokon is van jobboldali ajtó, sőt, Li-2-eseken is baloldali. Az igazi különbség a futó szerkezete és a metrikus rendszer.
Harmincöt éve szállt fel először, mostantól nem létezik, bár ki tudja. A Sivatagi Vihar hőse, első pilótái nem voltak biztosak abban, repül-e.
Brexit? Harminc százalékkal nőnének a jegyárak, légitársaságok menekülnének, London nem lenne többé Európa vezető légiközpontja.
Repül a legelső konstrukció, a konstruktőr-pilóta: Bill Boeing, de a céget még nem így nevezték...
A British is vesz az új kanadai gépből? Willie Walsh szerint épp ezt a típust keresik... Száz légitársasági főnök a fedélzeten.
A Vörös Nyilak csak áthúznak, csak a VTOL F-35-ösök repülnek. Biztonság és hangárprobléma. Fairfordban teljes lesz a program!
Legalábbis megvan a roncsok egy része. Kérdés, becsapódáskor tört-e a gép, vagy már a levegőben?
Még több cikk