Keresési eredmény a(z) „repulogepgyar” címkére
Rendezés:

Repülés

Néhány hét múlva már repül, majdnem 150-re van rendelés. Trump, a Dreamliner, és az amerikai álom. Az elnököt persze a 747-es Air Force One hozta.

Repülés

A Lufthansa A340-eseinek munkáját fokozatosan veszik át a kéthajtóműves 350-esek, közülük az első februárban repüli első járatát a társaságnál.

Repülés

A legnagyobb a legdrágább, a legolcsóbbat már nem gyártják. A listaárak és az olykor ötven százalékos realitás. Szuperolcsó kínai kihívó.

Repülés

Neózás vagy új típus? Vita az anyacégek között: az Airbus szerint ráér a százszemélyes ATR. Támadás a Bombardier ellen.

Repülés

MAXimális kompromisszum: annyival hosszabb, hogy ne kelljen hozzányúlni szárnyhoz, hajtóműhöz. Ez még mindig nem a 757-utód, de a 321-est sem éri be.

Repülés

A rendelések ciklikusak, a gyártás töretlenül nő. Repül a második 350-1000, egyelőre nem lesz sem 350-2000, sem 380neo. Bruttó–nettó, ismeretlen vevők.

Repülés

Hosszabb, nagyobb rakodótér, nagyobb hatótáv. Összeszerelése sokkal bonyolultabb, mint egy szokásás A330 freighteré...

Repülés

Kérdés, mekkora az üzletek valóságos értéke. A MAX, illetve szélestörzsűeknél a Dreamliner dominál. Új szerződések: Travel Service, GECAS.

Repülés

Kevesebbet rendeltek tőlük, de többet adtak át. Egyelőre csak a kibocsátási számok biztosak. Idén repülni fog két konkurens is.

Repülés

Az Air France kapta a gyártósorról legördült félezrediket, az Avianca a forgalomba állt gépek közül vette át a jubileumi példányt.