Keresési eredmény a(z) „repulogepgyar” címkére
Rendezés:

Repülés

A leghosszabb E2-jet, a valaha gyártott legnagyobb brazil gép. Új szárny, új fly-by-wire, 4500 kilométeres hatótáv. Szűzfelszállás után irány Párizs!

Repülés

A bemutatott MAX 9-ről momentán kevesebb szó esik, mint arról a 10-esről, amelynek a programját még nem indította el a gyár.

Repülés

Csapágyügyek, és egy titkos dokumentum: hány PW1100-ast kellett eddig cserélni? Megtorpantak a CSeries-átadások.

Repülés

A legdurvább teszt: csak úgy otthagyni a gépet éjjel mínusz negyven fokban. Aztán reggel feléleszteni...

Repülés

Az Airbus megkapta a típusalkalmasságit a CFM-hajtóműves A321neóra. Hogy ne álljanak utasszállító „vitorlázógépek” a gyárak udvarán...

Repülés

A főbűnös az A400-as, a megrendelők kemény kompenzációt követelnek. A rendelési állomány impozáns, de idén már kevesebb gépet vesznek, mint amennyi készül.

Repülés

Ma harminc éve szállt fel az első Airbus-keskenytörzsű. A legfontosabb döntések: a törzsátmérő, a szárnyalatti hajtóművek és főképp: a fly-by-wire.

Repülés

Néhány hét múlva már repül, majdnem 150-re van rendelés. Trump, a Dreamliner, és az amerikai álom. Az elnököt persze a 747-es Air Force One hozta.

Repülés

A Lufthansa A340-eseinek munkáját fokozatosan veszik át a kéthajtóműves 350-esek, közülük az első februárban repüli első járatát a társaságnál.

Repülés

A legnagyobb a legdrágább, a legolcsóbbat már nem gyártják. A listaárak és az olykor ötven százalékos realitás. Szuperolcsó kínai kihívó.