Keresési eredmény a(z) „repulogepgyar” címkére
Rendezés:

Repülés

MAXimális kompromisszum: annyival hosszabb, hogy ne kelljen hozzányúlni szárnyhoz, hajtóműhöz. Ez még mindig nem a 757-utód, de a 321-est sem éri be.

Repülés

A rendelések ciklikusak, a gyártás töretlenül nő. Repül a második 350-1000, egyelőre nem lesz sem 350-2000, sem 380neo. Bruttó–nettó, ismeretlen vevők.

Repülés

Hosszabb, nagyobb rakodótér, nagyobb hatótáv. Összeszerelése sokkal bonyolultabb, mint egy szokásás A330 freighteré...

Repülés

Kérdés, mekkora az üzletek valóságos értéke. A MAX, illetve szélestörzsűeknél a Dreamliner dominál. Új szerződések: Travel Service, GECAS.

Repülés

Kevesebbet rendeltek tőlük, de többet adtak át. Egyelőre csak a kibocsátási számok biztosak. Idén repülni fog két konkurens is.

Repülés

Az Air France kapta a gyártósorról legördült félezrediket, az Avianca a forgalomba állt gépek közül vette át a jubileumi példányt.

Repülés

A gép két hét múlva már járatot repül, de mikor jön a többi? A P&W késik a hajtóművekkel. EASA-engedély: 100/300 közös típusvizsga.

Repülés

Erős az Embraer, a Bombardier nagyobb kategória felé mozdult. Döcög az MRJ berepülése, az ARJ üzemelése, az An-148 gyártása, a Fokker újjászületése.

Repülés

Az Airbus reménye, hogy az „ezressel” erős konkurenciát teremt a 777-esnek. Sikeres szűzfelszállás: szép lett a 74 méteres törzsű XWB-változat.

Repülés

Igaz, a Lufthansa Technik még be kell, hogy szerelje a kabint...  A németek a jelek szerint a maguk módján gyorsítják a forgalomba állítást.



 

 

 

   
Get Adobe Flash player