Keresési eredmény a(z) „repulogepgyar” címkére
Rendezés:

Repülés

Nagy fesztáv, karcsú szárnyak, felhajtható szárnyvégekkel, plusz hibrid elektromos meghajtás: a jövő 737-ese meghaladja a fogpaszta-tubus sémát?

Repülés

Az európai gyártó 2018-ban megdöntötte saját rekordját a gépek gyártásában, de kevesebbet szállított le. Átadásban és eladásban is a versenytárs mögé szorult.

Repülés

Megdöntött rekordok, különösen a 737-es fronton. 806 átadott, 893 lekötött gép. A 777-es túl a kétezredik, a 787-es az 1400. rendelésen.

Repülés

A hetven–százötven személyes kategória piacvezetője, „egészséges” rendelésállománnyal. Az első bírósági buktató ellenére alakul a Boeing-házasság.

Repülés

A külügyminiszter jelentette be a döntést, azt még nem tudni, hol lesz az üzem. Az Airbus vissza nem térítendő támogatást kap a beruházáshoz.

Repülés

Itt kapnak a MAX-ok teljes belső berendezést, később festést is. Az új 737-esek egyharmada kerül Kínába. Ünnep a kereskedelmi háború árnyékában.

Repülés

Kigördült az ANA különleges festésű gépe. Ismét Kínától remélik az új megrendelést: amit a piac nem old meg, az államközi politika megoldja.

Repülés

A két változat közül a hosszabb 72-es a listavezető. Az állandó fejlesztés jó hatással van a vásárlókra. De miért nem lesz százszemélyes ATR?

Repülés

Talán nehéz elhinni, de ismét új gyártású Iljusin Il-96-osok készülnek Oroszországban. De mire lehet elég a modernizáció és a négy hajtómű?

Repülés

A világ legnagyobb kéthajtóművese a legnagyobb hajtóművel. Februárban kigördül a kész gép, a második negyedévben repülni is fog.