Keresési eredmény a(z) „repulogepgyar” címkére
Rendezés:

Repülés

A munkaerő kérdése, a technológia elszívása. Az Airbus-elnök, a „B-Guy” és a pocsolyába vetett kő. Ki adja el igazi dömpingáron a gépeit?

Repülés

A főtartóval indul a legnagyobb kéthajtóműves első példányának gyártása. Felhajtható szárnyvég és más újdonságok. Első repülés 2019 elején.

Repülés

Az MSz-21-es első hosszabb repülése gond nélkül megtörtént. Zsukovszkij külön új hangárral fogadja a gépet. A negyedik példány kap orosz hajtóművet.

Repülés

Új hajtóművekkel, új winglettel repül, csendesebb, gazdaságosabb, és csinosabb is, mint az eredeti 330-asok. Az első repülés négy óra tíz percig tartott.

Repülés

Forrong a légivilág. Köszönőkártya Trump elnöknek. „Állami pénzzel kitömött cégek” egyessége... De az amerikaiak nem vesztenek piacot.

Repülés

Az európaiak átveszik a CSeries-program irányítását. Az Airbus is gyártja Amerikában a gépeket: elkerülhető a büntetővám. Az A319 mellé (helyett?) belép a (modernebb) kanadai típus.

Repülés

Feltűnően hasonlít az orosz MSz-21 és a Comac C919 első fél éve: szűzfelszállás – aztán öt hónap szünet. Ki kinek a konkurense igazából?

Repülés

A kontinens legjobb vevője vehette át az ezerötszázadik, Észak-Amerikában szolgáló európai gépet, stílszerűen az alabamai gyártóhelyen.

Repülés

Két sor, havonta tizennégy 787-es. Versenyfutás az idővel, hogy ledolgozzák a fejlesztés harmincmilliárdját. Elkelt az utolsó Rettenetes is!

Repülés

Módosítottak a szoftveren, a szerkezeten, mérik a terhelések hatását. Jövőre talán már hazai hajtóművel is tesztelhetik az MSz-21-est.