Keresési eredmény a(z) „repulogepgyar” címkére
Rendezés:

Repülés

A kontinens legjobb vevője vehette át az ezerötszázadik, Észak-Amerikában szolgáló európai gépet, stílszerűen az alabamai gyártóhelyen.

Repülés

Két sor, havonta tizennégy 787-es. Versenyfutás az idővel, hogy ledolgozzák a fejlesztés harmincmilliárdját. Elkelt az utolsó Rettenetes is!

Repülés

Módosítottak a szoftveren, a szerkezeten, mérik a terhelések hatását. Jövőre talán már hazai hajtóművel is tesztelhetik az MSz-21-est.

Repülés

Az új japán utasszállító kényszerleszállása. Megbízhatósági aggályok: a GTF-család visszaszorult a konkurens LEAP javára.

Repülés

Orosz szélestörzsű gépek repüljenek oroszországi belső vonalakon, mondja a miniszterelnök-helyettes. De mikor lesz az új altípushoz az új hajtómű?

Repülés

Összeszerelő, bázis pilótaiskolának. A 212-es megkapta a típusalkalmasságit, következhet a gyártás. Az eFusion esélyei, például a vészhelyzeti oktatásban.

Repülés

Az XWB-k átadása felfutott, a 320neo család továbbra is küszködik a P&W hajtóművekkel, 2019-ben csak nyolc óriásgép készül.

Repülés

Nagyobb Szuhojnak jobb hajtómű kell. A CSeries egyetlen új megrendelést sem kapott. A brazil cég magabiztos piacvezető.

Repülés

Hogyan kell eladni szalonon és szalonon kívül? Búcsúzik az Airbus arcéle, tízezernél több gép értékesítője.

Repülés

Az NMA kompozit törzzsel és szárnnyal készül. A Qatar a blokád ellenére nem mond le rendelést. A Boeing negyvenezer új gép eladását prognosztizálja.